مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: باید در طول سال از هر فرصتی برای نشاط‌افزایی، آگاهی‌بخشی و تبیین‌گری استفاده کرد تا بتوان در برابر هجمه‌های دشمن ایستاد.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 21 August 2023
به گزارش «تابناک البرز» علی حجرگشت در حاشیه همایش مدیران مدارس دخترانه استان البرز اظهار کرد: سال تحصیلی گذشته سالی متفاوت بود اما با همه سختی‌ها ما موفق شدیم عبور کنیم.

وی بیان کرد: این نباید مانع برنامه ریزی ما برای سال تحصیلی جدید باشد. ما با تبیین می‌توانیم هوشمندانه از نقشه دشمن عبور کنیم و در این راه باید مأموریت‌ها و چالش‌ها به صورت کلی و جزئی مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به نقش دانش آموز و اولیا در تمامی فعالیت‌ها به ویژه در اقدامات تبیینی افزود: باید در طول سال از هر فرصتی برای نشاط‌افزایی، آگاهی‌بخشی و تبیین‌گری استفاده کرد، تا بتوان در برابر هجمه‌های دشمن ایستاد و دانش آموزانی در شأن انقلاب تربیت کرد؛ همچنین ارتباط مستمر با اولیا، اثر بخشی و کارآمدی برنامه‌ها را افزایش داده و بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین زمینه‌های نفوذ دشمنان به جوامع اسلامی، مسئله عفاف و حجاب است. باید در این راستا برنامه‌ریزی برای اقناع فکری دانش آموزان در ابتدا برای پذیرش قلبی و درونی حجاب و سپس به عنوان قانون کشور صورت گیرد و مدیران مدارس بر اساس سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش، در مسیر ترویج «حجاب و عفاف» قدم بر دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار