فرماندار بروجن گفت: صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی این شهرستان طی سال گذشته در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود چهار میلیارد و 190 میلیون تومان به تکمیل طرح‌های حوزه‌ فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و توسعه و عمران شهری و روستایی کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 14 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بختیاری و به نقل از فارس، فتاح کرمی امروز در گفتگویی در شهرکرد گفت: صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی شهرستان بروجن طی سال گذشته در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود چهار میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان به تکمیل طرح‌های حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و توسعه و عمران شهری و روستایی کمک کردند.

فرماندار بروجن ادامه داد: از این میزان ۹۲۰ میلیون تومان در حوزه تعمیر و تجهیز مساجد و حسینیه‌های شهری و روستایی، یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان در توسعه و عمران شهری و روستایی اعم از احداث میدان، بهسازی معابر، پارک کودک و سایر موارد هزینه شده است.

وی افزود: ۲۲۰ میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز مراکز علمی و آموزشی، ۲۰۰ میلیون تومان برای تکمیل ساختمان مصلی‌های نماز جمعه شهرستان و ۲۸۰ میلیون تومان برای کمک به افراد نیازمند و مؤسسات خیریه استفاده شده است.

کرمی اضافه کرد: همچنین ۷۷۵ میلیون تومان برای اقداماتی مانند ساماندهی گلزار‌های شهدا، تعمیر خانه‌های بهداشت روستایی و تجهیزات دفتر شورای اسلامی جذب شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۶ شرکت تولیدی آلاینده محیط‌زیست در بروجن به واحد‌های قضایی معرفی شدند، گفت: برابر قانون صنایع باید یک درصد از فروش خود را به توسعه طرح‌های زیست‌محیطی اختصاص دهند و این موضوع به صورت ویژه در شهرستان پیگیری می‌شود.

فرماندار بروجن ادامه داد: همچنین از محیط‌زیست و دستگاه‌های متولی درخواست کرده‌ایم تا ارزیابی محیط‌زیستی واحد‌های تولیدی شهرستان را انجام دهند و مشخص کنند تا چه میزان دیگر می‌شود در این شهرستان صنعت مستقر شود.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که با دریافت هزینه‌های مسئولیت اجتماعی صنایع مستقر در شهرستان به توسعه زیرساخت‌های شهر‌ها و روستا‌ها کمک شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار