مسابقات قهرمانی کشور؛
مسابقات ووشو بانوان کشور با حضور 18 تیم در کرج برگزارشد. بانوان ووشوکار شهرستان گناوه که به عنوان نماینده استان بوشهر در مسابقات کشوری در استان البرز شرکت و موفق به کسب مقام سوم شده بودند، در آیینی در یادمان شهدای گمنام مورد استقبال قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 11 October 2015
تابناک بوشهر: تیم ووشو بانوان شهرستان گناوه با 12 ورزشکار به نمایندگی از استان جهت شرکت در مسابقات ووشو  قهرمانی کشور به شهر کرج اعزام شدند.



  به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛  این مسابقات با شرکت 170 ورزشکار در قالب 18 استان برگزارشد که ورزشکاران گناوه ای که همگی در بخش ساندا  موفق به کسب 4 مدال نقره و 5 مدال برنز شدند.

در رده نوجوانان فرناز پورنگ  و فاطمه رضایی مدال نقره ، در رده جوانان نرگس رویان مدال نقره ، فروزان برزگر و فاطمه تنگستانی مدال برنز و در رده بزرگسالان زینب اسلامی نیا مدال نقره و فاطمه آزاد ، مینا گاودار و سکینه بهمنیاری مدال برنز بدست آوردند.

مربی و بازیکن این تیم در آیین استقبال به ایرنا گفت: دراین مسابقات که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر کرج با حضور 12 استان کشور در سبک نان چوان برگزارشد، تیم های چهارمحال و بختیاری به مقام اول رسید و خوزستان و بوشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

فاطمه آزاد افزود: نمایندگان اعزامی استان بوشهر به این مسابقات که همگی از شهرستان گناوه بودند ،چهار مدال نقره و پنج برنز کسب کردند.

وی گفت: سطح این مسابقات بسیار بالا برگزار شد و تعدادی از ملی پوشان در آن حضور داشتند. 

مربی تیم ووشو گناوه از کانون بسیج ورزشکاران و معاونت فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) و ورزش وجوانان این شهرستان در زمینه همکاری و مساعدت این تیم جهت اعزام و استقبال قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار