سردار عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۹۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 24 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سردار عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

 

متن پیام:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

شعبان المعظم منسوب به ماه حضرت رسول (ص) خود دارای فضائل بسیار ی است که توجه و انجام آنها در آموزه های دینی مورد تاکید بسیار قرار گرفته است.

جای بسی مسرت و سرور است که این ماه عزیز مزین به مناسبات ارزشمند دیگری از جمله؛ میلاد با سعادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار، میلاد با سعادت حضرت ابو الفضل(ع) به نام روز جانباز، میلاد، با سعادت حضرت زین العابدین(ع)، میلاد با سعادت حضرت علی اکبر به نام روز جوان و فرخنده میلاد مسعود حضرت قائم(عج) به نام (روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام آن حضرت)، می باشد.

اینجانب در کمال فخر و مباهات، ضمن گرامیداشت این ایام، یاد و خاطره همه شهیدان و پاسداران و جانبازان راه حق و حقیقت و مدافعان دین و کیان کشور عزیزمان را گرامی می دارم.

این مناسبات ارزنده و فرخنده را به محضر مبارک امام عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و عموم ملت شریف ایران، خاصه، پاسداران و جانبازان سرفراز، سربازان گمنام امام زمان و خانواده های محترم همه عزیزان و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

به روح همه آسمانی شدگان جانباز و پاسدار و عموم مدافعین دین و میهن درود می فرستم.

مزید توفیقات به همراه سلامتی و عاقبت بخیری همگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار