پیام تبریک مهندس آرنگ سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه بمناسبت میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز
کد خبر: ۱۰۹۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ 23 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان ، مهندس خسرو آرنگ فرا رسید چهارم شعبان روز میلاد با سعادت اسوه ایثار و وفاداری حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری چهارم شعبان روز میلاد با برکت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عنوان روز جانباز، نشان دهنده این واقعیت است که جانبازان عزیز ایران اسلامی پرورش یافته مکتب اسلام و نهضت عظیم عاشورا ، با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی همواره درصحنه مأموریت‌های خود حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند.
دلاورمردانی که اسطوره مقاومت و از خودگذشتگی ، فداکاری و ایثارشان در دفع شر دشمنان مردم ایران در ابتدای پیروزی انقلاب و همچنین در هشت سال دفاع مقدس همواره در حافظه تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند.
اینجانب با تبریک اعیاد خجسته ماه پرخیر و برکت شعبان، روز جانباز را به همه جانبازان و خانواده های گرانقدر ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهیدان والامقام با بهره گیری از رهنمودهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

خسرو آرنگ

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار