رییس گروه همکاری ­های علمی و بین­ المللی دانشگاه محقق اردبیلی از عضویت این دانشگاه در موسسه گرینویل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 07 October 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی ، دکتر رضا عبدی روز چهارشنبه گفت: این موسسه برای ترویج فعالیت­ های حمایت از محیط زیست سالم ایجاد شده و زیر نظر اتاق اروپا فعالیت می ­کند.
او حمایت از کشاورزی ارگانیک ، کمک به فرهنگ­ سازی در زمینه سبک زندگی متناسب با حفظ محیط زیست در میان جوانان ، یادآوری سبک های ایجاد و نگهداری فضای سبز ، استفاده صحیح از آب ، مدیریت صحیح زباله­ های قابل بازیافت و کمک به افزایش حساسیت عمومی نسبت به اهمیت سبز نگهداشتن کره زمین را از جمله فعالیت های مورد نظر ذکر کرد.
عبدی اظهار کرد: این موسسه با ارسال بسته­ های آموزشی و فرهنگ­ سازی رایگان به اعضای خود و پیگیری اقدامات انجام شده و همچنین ارائه مشاوره تخصصی در حوزه­ های مورد درخواست نسبت به تحقق اهداف خود اهتمام می ­کند.
وی افزود: دکتر اسماعیل چمنی رییس دانشکده علوم کشاورزی به عنوان نماینده موسسه گرینویل (اراده سبز) در دانشگاه معرفی شده است.
دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت های آموزشی خود را آغاز کرد ، این مرکز آموزش عالی در سال 1371 از دانشگاه تبریز منتزع و مدتی به صورت مجتمع آموزش عالی به فعالیت خود ادامه داده و در سال 1372 با تبدیل آن به دانشگاه با عنوان دانشگاه محقق اردبیلی موافقت شد.
این دانشگاه در 201 رشته تحصیلی داتشجو پذیرش کرده و در حدود 11 هزار نفر دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول به تحصیل هستند و هم اکنون دارای 278 عضو هیات علمی است.
از این تعداد 40 رشته در مقطع دکتری ، 84 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی و کاردانی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار