رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی، ظرفیت لازم برای افزایش رشته‌های کاربردی جدید را دارد.
کد خبر: ۱۰۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 06 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، حسین علیپور با بیان این مطلب در بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل، امکانات و فضای این مرکز را برای تحصیل دانشجویان مطلوب عنوان و اظهار داشت: آماده مساعدت برای گسترش رشته‌های تحصیلی این مرکز هستیم.

وی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه اردبیل را یکی از مراکز موفق و فعال استان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی اعلام و بیان کرد: در این مرکز مجموعه خوب و مناسبی برای تحصیل علاقه‌مندان فراهم شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با تاکید بر گسترش همکاری‌های فیمابین این دو نهاد علمی گفت: این دانشگاه برای اجرای فعالیت‌های شاخص علمی و فرهنگی ویژه دانشجویان با همکاری جهاددانشگاهی در سطح ملی و استانی آمادگی لازم را دارد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل در این بازدید از برنامه‌ریزی برای تسریع در ثبت‌نام علاقه‌مندان جهت تحصیل در این مرکز خبر داد و افزود: در این مرکز امکان تحصیل دانشجویان با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات آموزشی، کلاس‌های مناسب و مدرسان مجرب فراهم شده است.

سلیم پناهی تصریح کرد: کار ثبت‌نام برای این ترم در مقطع کاردانی در رشته‌های فناوری اطلاعات- اینترنت و شبکه‌های گسترده، نرم‌افزار–برنامه‌ریزی کامپیوتر، شبکه‌های کامپیوتری، حسابداری دولتی و مدیریت کسب و کار، انجام شده و در مقطع کارشناسی در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات -گرایش‌های فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی تحت وب، مهندسی فناوری شبکه‌های کامپیوتری و حسابداری گرایش حسابرسی در حال انجام است.

وی از راه‌اندازی بوفه و بخش تکثیر و تایپ مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی آرام و امن برای تحصیل دانشجویان به کار گرفته‌ایم.

در این بازدید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از بخش‌های مختلف مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل بازدید و در جریان فعالیت‌ها قرار گرفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار