مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل خبر داد
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال برای استانداردسازی مدارس و واحدهای آموزشی در سطح استان اردبیل اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ 05 March 2015

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال برای استانداردسازی مدارس و واحدهای آموزشی در سطح استان اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش تسنیم ، یاور وحدتی‌پور دیروز در جلسه‌ای با مسئولان آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: استانداردسازی واحدهای آموزشی و مدارس در سطح استان اردبیل یکی از اولویت‌های اصلی این اداره کل است که در این راستا سالانه اقداماتی انجتام می‌شود تا بتوانیم سطح استاندارد مدارس و واحدهای آموزشی استان را به سطح استاندارد موجود افزایش دهیم.

وی از اختصاص مبلغ 140 میلیارد ریال برای استانداردسازی مدارس و واحدهای آموزشی در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: با اختصاص این میزان اعتبار برای استانداردسازی و بهسازی مدارس و واحدهای آموزشی در سطح استان در این راستا شاهد اقدامات و حرکت‌های مطلوب و قابل قبولی می‌شویم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا تمامی مدارس در سطح استان اردبیل را به استانداردهای موجود کشوری رسانده و در این راستا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های‌مان را انجام می‌دهیم چرا که این امر تاثیر بسزایی در تعلیم و تربیت شایسته و مطلوب دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم دارد.

وحدتی‌پور با اشاره به استانداردسازی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس استان بیان کرد: امسال اعتبارات خوبی در این حوزه به استان اردبیل اختصاص یافته به طوری که مبلغ 8 میلیارد تومان در این حوزه برای استان در نظر گرفته شده که تلاش می‌کنیم در این حوزه و برای استاندادسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس استان صرف شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 77 درصد سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس استان اردبیل استانداردسازی شده است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال آینده تمامی مدارس استان از این لحاظ استانداردسازی شده و دانش‌آموزان در محیطی ایمن و کم‌خطر و بدون دغدغه از این لحاظ بتوانند به امر آموزش و پرورش مشغول باشند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به مدارس شهرستان پارس آباد گفت: تلاش می‌کنیم تا با رفع مشکلات موجود بر سر راه استانداردسازی مدارس این شهرستان زمینه‌ای فراهم شود تا این مدارس نوسازی شده و زمینه تحصیل مطلوب‌تر دانش‌آموزان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار