مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: دوره آموزشی نظام آراستگی و پاکیزگی محیط کار( 5S ) باحضور دکتر رزمی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 05 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، حجت الاسلام و المسلمین اکبر قیامی در جلسه هم‌اندیشی با مسئولان و کارشناسان اداره کل اوقاف استان اردبیل اظهار داشت: دوره آموزشی نظام آراستگی و پاکیزگی محیط کار( 5S ) ویژه مسئولان و کارشناسان اوقاف استان با هدف آشنا نمودن آن‌ها با پیاده‌سازی نظام آراستگی در محیط کار توسط دکتر رزمی مدرس دانشگاه‌های اردبیل، درسالن اجتماعات اوقاف استان برگزار شد.

وی گفت: شناسایی عوامل مؤثر در آراستگی محیط کار با رویکرد بهسازی فرآیندهای سازمان و حذف اتلاف زمان، انرژی و سرمایه سازمان از دیگر اهداف برگزاری این دوره بود که کارکنان اوقاف استان طی چهار روز و به مدت 12 ساعت در این دوره آموزشی شرکت کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: بررسی عوامل و مزایای استقرار نظام5S، ارزیابی محیط کار، تشریح اصول 5S، روند اجرای 5S و ارزیابی و بهبود آن و همچنین جایگاه 5S در استانداردهای مدیریت و مدل­های تعالی ازجمله مطالب ومواردمطرح شده دراین دوره بوده است.

قیامی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: طرح آماده‌سازی مساجد، امامزادگان و بقاع متبرک استان اردبیل به منظور میزبانی هر چه بهتر از عزاداران امام حسین(ع) در استان اردبیل اجرا می‌شود و در طول ایام عزاداری برنامه‌های متنوع از جمله سخنرانی علما و روحانیون، مداحی و سینه زنی و نیز آموزش قرائت و روخوانی قرآن کریم در این اماکن برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار