دبیر اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در سطح شمال و شمال غرب کشور از ارسال 80 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 01 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، توحید مهدوی صبح امروز در جلسه کمیته اجرایی جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمال غرب کشور اعلام کرد: از هر 6 استان کشور به این جشنواره آثاری ارسال شده بود که مورد داوری قرار گرفت.

وی تعداد آثار ارسالی به جشنواره مهر امید را مناسب ارزیابی کرد و افزود: هنرمندان نام‌آشنا از استان‌های اردبیل، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و مازندران آثار متعددی در دو بخش مسائل ورزشی و معضلات جوانان به دبیرخانه ارسال کرده بودند.

دبیر اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمال غرب کشور با اشاره به نوع آثار ارسالی تصریح کرد: هنرمندان این 6 استان در آثار ارسالی خود، مسائل روز را مورد توجه قرار داده بودند که از جمله آنها می‌توان به اتلاف وقت و غرق شدن جوانان در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موبایل اشاره کرد.

مهدوی افزود: ازدواج، طلاق، اشتغال و اتلاف وقت و انرژی در شبکه‌های اجتماعی از جمله مواردی بود که بیشتر مورد توجه هنرمندان قرار گرفته بود.

مراسم اختتامیه در 12 مهر ماه

دبیر اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمال غرب کشور با بیان اینکه در مراسم اختتامیه از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی تجلیل می‌شود، ادامه داد: مراسم اختتامیه روز یکشنبه دوازدهم مهرماه در سالن اجتماعات آموزشگاه سما اردبیل برگزار خواهد شد.

مهدوی اظهار کرد: این مراسم با حضور استاندار یا معاون استاندار اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، وی در پایان سخنان خود یادآور شد: جشنواره کاریکاتور مهر امید توسط انجمن مردم‌نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا و با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان، دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل، شهرداری اردبیل، حوزه هنری اردبیل، مجتمع آموزشی سما اردبیل، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار