مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد خبر داد:
علوی‌مقدم درخصوص میزان وسایل بازگردانده‌شده به مسافران در شش‌ماهه گذشته گفت: رقم ریالی آن حدود ٣٢میلیون تومان تخمین‌زده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 30 September 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد، گوشی تلفن‌همراه برا یشترین وسیله‌ای دانست که در تاکسی‌ها جا می‌ماند که عمده علت آن نیز افتادن گوشی از جیب مسافران است.

علوی‌مقدم دراین‌باره می‌گوید: معمولا در طول سال وسایل زیادی در تاکسی‌های مشهد جا می‌ماند که به‌منظور بازگشت این وسایل به صاحبانشان، واحد اشیای جامانده در این سازمان تشکیل شده است که افراد با مراجعه به این واحد معمولا به وسایلشان می‌رسند

وی می‌گوید: جاماندن کیف‌دستی، مدارک شناسایی، وجه‌نقد، لپ‌تاپ، تبلت و... نیز از دیگر‌وسایلی است که معمولا مسافران جا می‌گذارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد با اشاره به جا‌ماندن وجوه‌ نقد می‌افزاید: گذشته از وجوه نقدی که هفته گذشته به صاحبش برگردانده شد و معادل بیست‌میلیون تومان بود، در شش‌ماهه گذشته پنج مورد جا‌گذاشتن وجه نقد در تاکسی‌های مشهد رخ داده که مقداری از این وجوه، دلار و دینار بوده است.

علوی‌مقدم با اشاره به این نکته می‌گوید: وسایل پیداشده تا شش‌ ماه نزد این سازمان نگهداری می‌شوند، اگر در این مدت صاحبان آن‌ها پیدا شدند و برای سازمان محرز شد که کالا متعلق به شخص است، عودت‌داده می‌شود؛ در غیر‌این‌صورت پس از شش‌ماه به ستاد فرامین
امام ارسال می‌شوند.

وی در پاسخ به اینکه «چگونه برایتان محرز می‌شود که فرد مراجعه‌کننده، صاحب کالای گم‌شده است؟» می‌افزاید: برای گوشی‌های تلفن‌همراه، آوردن کارتن گوشی و برای دیگر کالاها با دادن نشانی و ثابت‌کردن، این اتفاق می‌افتد.

علوی‌مقدم همچنین به روزنامه شهرداری مشهد اضافه می‌کند: گاهی برخی وسایل هیچ‌گاه پیدا نمی‌شوند؛ چراکه ممکن است مسافر دیگری آن را از روی صندلی عقب خودرو بردارد یا هنگام سوار و پیاده‌شدن، به بیرون از خودرو پرتاب شود.

وی می‌گوید: به‌منظور افزایش امانت‌داری در بین تاکسی‌رانان، هر‌ساله یک جشن در این سازمان برگزار می‌شود و از تاکسی‌رانان امین، پیش‌کسوتان و منتقدانی که به رشد این سازمان کمک می‌کنند، تقدیر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار