مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نیازمند ترویج فرهنگ جذب گردشگر در جای جای این استان هستیم.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 29 September 2015
کریم حاجی زاده روز سه شنبه در نشستی با امام جمعه شهر توریستی سرعین به مناسبت روز جهانی جهانگردی افزود: جذب سرمایه گذار به ویژه سرمایه گذار خارجی و توسعه گردشگری ، حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد هماهنگی و همگرایی بین اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در مناطق مختلف استان مورد توجه قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: ائمه جمعه شهرهای استان در خطبه های نماز می توانند با تبیین فرهنگ مناسب گردشگر پذیری ، برخورد مناسب با گردشگران و فرهنگ جذب گردشگر به توسعه بخش گردشگری استان کمک کنند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل ، مسوول اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین نیز در این نشست با بیان اینکه ایجاد نخستین دفتر خدمات مسافرتی شهرستان در دستور کار قرار دارد گفت: دوره های آموزش هتلداران و صنوف مختلف گردشگری شهرستان با همکاری فرمانداری این شهرستان و جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان تا پایان سال اجرا می شود.
سیدصادق حسینی با اشاره به برگزاری همایش ملی گردشگری از 15 تا 17 مهرماه در شهرستان سرعین افزود: برای تداوم برگزاری این گونه همایش ها در راستای خارج کردن مقاصد گردشگری از فصلی بودن تلاش خواهیم کرد.
حجت الاسلام محمود اصغری امام جمعه شهرستان سرعین نیز با تاکید بر تاثیر تبلیغات و اطلاع رسانی و آموزش در توسعه صنعت گردشگری و سرمایه گذاری استان و این شهرستان اظهار کرد: با نگاه مدرن و علمی به این صنعت می توان گام های مثبتی برای توسعه صنعت گردشگری و اشتغال زایی برداشت.
استان اردبیل با آب و هوای دلپذیر ، آثار باستانی و تاریخی فراوان و آبهای گرم معدنی یکی از استان های گردشگر پذیر کشور است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار