استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت: حل مشکلات کم آبی و پایین بودن سطح درآمد مردم استان باید از طریق راهکارهای علمی و در قالب طرح‌های پژوهشی و به دور از انجام کارهای جزیره‌ای برطرف شود.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 02 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در دیدار مسئولان دانشگاهی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط دانشگاه‌ها با دستگاه‌های اجرایی به منظور توسعه استان باید در دستور کار قرار بگیرد.

 

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: برای انجام هر کاری دانش، تجهیزات و سرعت عمل در تصمیم گیری مهم است، بنابراین باید ارتباط بین دانشگاه با صنعت و مجموعه مدیریت استان افزایش یابد.

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: اقدامات دانشگاه و دستگاه‌ها باید منجر به جهش و توسعه استان شود.

 

وی به روز بودن اطلاعات و مدیریت علمی را مورد تاکید قرار داد و افزود: حل مشکلات کم آبی و پایین بودن سطح درآمد مردم استان باید از طریق راهکارهای علمی و در قالب طرح‌های پژوهشی و به دور از انجام کارهای جزیره‌ای برطرف شود.

 

حسین نژاد پشتیبانی‌های معنوی و ارتباطات قوی بین مجموعه مدیریت استان و دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان را مهم ارزیابی کرد.

 

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: جلسات مستمر بین دانشگاه‌ها و مجموعه مدیریت استان برای شناسایی مشکلات استان و ارائه و اجرای راهکارهای علمی و عملیاتی باید برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار