نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فروردین امسال ارزش گذاری شدند؛ پرسپولیس ۱۸۰۰ میلیارد تومان و استقلال ۱۶۰۰ میلیارد تومان توسط ۶ نفر کارشناس رسمی دادگستری (برند، راه و ساختمان و...) ارزش گذاری است.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 26 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، بحث خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و خطر حذف آنها از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شده است.

شنبه شب و در برنامه تیتر برتر شبکه خبر، حسین قربانزاده معاون وزیر و رئیس سازمان خصوصی سازی به همراه احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مهمان این برنامه بودند و درباره مسائل مربوط به خصوصی سازی دو باشگاه صحبت هایی را مطرح کردند.

حسین قربان زاده با اشاره به ارزش نمادهای استقلال و پرسپولیس گفت:

نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فروردین امسال ارزش گذاری شدند؛ پرسپولیس ۱۸۰۰ میلیارد تومان و استقلال ۱۶۰۰ میلیارد تومان توسط ۶ نفر کارشناس رسمی دادگستری (برند، راه و ساختمان و...) ارزش گذاری شدند. بخش عمده ای از رقم هم مربوط به برند است. ۱۱۰۰ میلیارد تومان از ۱۸۰۰ میلیارد پرسپولیس مربوط به برند است و ۱۰۰۰ میلیارد تومان از ۱۶۰۰ میلیارد استقلال هم برای برند است. وقتی شرکت می گوییم، همه آن چه که در سهام شرکت است در بر می گیرد.
خبرآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار