نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: ایرانیان خارج از کشور آمادگی دارند به ایران برگردند و برای بالندگی کشور گام بردارند، از این رو انتظار می رود که دولت و وقه قضاییه این سیاست خود را با جدیت دنبال کنند.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 22 December 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی با اشاره توجه دولت و قوه قضاییه برای بازگشت ایرانیان ساکن خارج، گفت: دولت و قوه قضاییه سیاست های خوبی برای بازگشت ایرانیان ساکن خارج اتخاذ کرده اند، مجلس از این سیاست ها استقبال کرده و تاکید داریم که باید زمینه برای بازگشت همراه با اعتماد ایرانیان فراهم شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: یکی از نیازهای جدی کشور این است که بستر را برای بازگشت آنها فراهم شود مخصوصا کسانی که تمایل به سرمایه گذاری در ایران دارند، باید شرایطی فراهم شود که بتوانند ظرفیت ها و قابلیت های خود را برای پیشرفت، توسعه ،عمران، رشد و بالندگی کشور به کار بگیرند.

وی تاکید کرد: ایرانیان خارج از کشور آمادگی دارند به ایران برگردند و برای بالندگی کشور گام بردارند، از این رو انتظار می رود که دولت و وقه قضاییه این سیاست خود را با جدیت دنبال کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: این کمیسیون نیز کمیته ای برای بررسی موضوعات مرتبط با بازگشت ایرانیان به کشور در نظر گرفته است که تلاش کنیم با برنامه منظم و کاربردی امکان برگشت بخش اعظمی از ایرانیان خارج از کشور که انگیزه و علاقه دارند در کشور سرمایه گذاری با افزایش اعتماد فراهم شود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار