سید‌امیر زمان‌پور از همدان با ثبت رکورد 9 دقیقه و 46 ثانیه و 19 صدم ثانیه بر سکوی نخست 3000 متر با مانع برترین‌های نونهال دوومیدانی کشور ایستاد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 28 September 2015
سید‌امیر زمان‌پور از همدان با ثبت رکورد 9 دقیقه و 46 ثانیه و 19 صدم ثانیه بر سکوی نخست 3000 متر با مانع برترین‌های نونهال دوومیدانی کشور ایستاد.

به گزارش فارس؛ فدراسیون دوومیدانی مرحله نهایی مسابقات برترین نونهالان پسر کشور (مناطق 6گانه) را با حضور نفرات برتر هر ماده در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار کرد و برترین‌های هر ماده نیز معرفی شدند.

هیئت دو و میدانی همدان نیز که تاکنون ورزشکاران مطرحی را در ماده‌های مختلف به جامعه ورزش کشور معرفی کرده، در این دور از رقابت‌ها نیز پنج ورزشکار نونهال استان را به این رقابت‌ها اعزام کرد.

پوریا وطن‌نواز، سید‌امیر زمان‌پور، حسین محمدی،محمد حاصلی و شاهین یار‌حسینی ورزشکاران اعزامی نونهال استان به رقابت‌های برترین‌های کشور بودند که در این رقابت‌ها خوش درخشیدند.

در این رقابت‌ها نفرات برتر مناطق 6گانه کشور در مواد 100 متر، 400 متر، 3000 متر، 800 متر، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پس از پایان رقابت‌ها در ماده 3000 متر با مانع سید‌امیر زمان‌پور از همدان با ثبت رکورد 9 دقیقه و 46 ثانیه و 19 صدم ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و پوریا وطن‌نواز دیگر دوومیدانی‌کار استان نیز با زمان 9 دقیقه و 55 ثانیه و 17 صدم ثانیه عنوان دومی این ماده را از آن خود کرد.

در ماده 800 متر نیز محمد حاصلی دوومیدانی‌کار همدانی با ثبت زمان دو دقیقه و 4 ثانیه و98 صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

دوومیدانی‌کاران همدانی در پرش ارتفاع نیز خوش درخشیدند و حسین محمدی از همدان و علیرضا مردی از البرز با متراژ یک متر و 60 سانتیمتر به طور مشترک در رده سوم رقابت‌ها قرار گرفتند.

با کسب این نتایج توسط دوومیدانی‌کاران نونهال استان می‌توان به آینده درخشان دوومیدانی همدان امیدوار بود چراکه هیئت دوومیدانی استان با شناسایی و پرورش استعداد‌ها پشتوانه قوی را در این رشته ورزشی ایجاد کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار