معاون عمرانی استاندار:
معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: تمام دستگاه های اجرایی موظف به اجرای دستورالعمل های قانون هوای پاک هستند و بررسی تمام ابعاد این قانون نیز باید جدی گرفته شود
کد خبر: ۱۰۰۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ 14 November 2021
به گزارش تابناک خراسان شمالی غلامرضا هوائی ظهر امروز در کارگروه قانون هوای پاک استان با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست مهم ترین مسئله هر کشوری تلقی می شود، افزود:حفاظت از محیط زیست مشمول مسائلی همچون توجه ویژه به فضای سبز ، ایجاد هوای پاک ، استفاده بهینه از منابع طبیعی است .
 
وی عدم وفاق و همدلی در حوزه محیط زیست با دستگاه های اجرایی را یکی از مشکلات این حوزه در کشور عنوان کرد و گفت : باید از تمامی قوانین این حوزه به لحاظ اهمیت بالای آن تمکین کرد و طرح های پخته و جامع ای را به مرحله اجرایی و عملیاتی رساند.
 
هوائی با بیان اینکه خراسان شمالی به نسبت سایر استان ها از هوای پاک بیشتری بهره مند است ، افزود : استان به ویژه شهرستان بجنورد به دلیل شرایط اقلیمی و توپوگرافی منطقه در معرض هوای آلوده قرار میگیرد اما باید در این خصوص راهکار مهندسی ارائه داد.
 
هوایی خاطرنشان کرد: علت اصلی آلایندگی محیط زیست شهر بجنورد مرتبط با مجموعه شهرداری است زیرا راه های داشتن هوای پاک در اختیار مدیریت شهری می باشد.
 
گفتنی است در این نشست گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بر اجرای تکالیف سایر دستگاه های اجرایی در خصوص قانون هوای پاک ارائه شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار