مدیرحج و زیارت استان اعلام کرد:
تابناک: مدیر حج و زیارت استان اصفهان از مفقود شدن 19 نفر از حجاج اصفهانی در منی خبر داد و گفت: تاکنون کشته شدن پنج نفر و مجروح شدن سه نفر از اعضای کاروانهای حجاج استان اصفهان محرز شده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 26 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، غلامعلی زاهدی از قیصرعلی حیدری، سید مرتضی رییس زاده، احمد کفاش، حسن سلیمانی درچه، شکرالله خشخویی به عنوان پنج زائر کشته از استان اصفهان در حوادث رمی جمرات نامبرد.

وی اظهار کرد: همچنین سه نفر از حجاج استان به نام های حبیب اله چنگیزی ( از اصفهان ) ، علیرضا قانونی و حسن گلشنی ( از فریدن ) مجروح و در بیمارستان بستری هستند که حال عمومی آنها رضایتبخش اعلام شده است .

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به اینکه 19 نفر حجاج اصفهان نیز در لیست مفقودین حادثه منا قرار دارند، اظهارکرد: اسامی این افراد بر روی سایت سازمان حج و زیارت قرار گرفته و تا مشخص نشدن وضعیت قطعی آنها، هر لحظه امکان تغییر اسامی وجود دارد.

وی با عرض تسلیت به خانواده های کشته شدگان حوادث حج، تدبیر بد دولت عربستان در عدم برنامه ریزی برای این مراسم را محکوم کرد.

امسال 38 کاروان شامل پنج هزار و 47 نفر زائر که 55 درصد آنها خانم هستند از استان اصفهان برای انجام مناسک حج به مکه مکره اعزام شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار