کد خبر: ۱۰۰۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ 06 November 2021

نماینده سابق کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در گذشت مادر آیت الله حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پیام عدل هاشمی پور آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

«انا لله و انا الیه راجعون»

 

خانواده معظم شهید حسینی و برادر ارجمند حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج سید نصیر حسینی

نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه محترم شهر یاسوج

 

 سلام علیکم بما صبرتم

خبر درگذشت «سیده آفتاب جعفری» اگرچه دردناک است اما وصال به فرزند شهیدش وافتخار هم نشینی با ام ابیها فاطمه زهرا و ام المصائب زینب کبری (سلام الله علیهما) را حلاوتی معنوی است که بر اساس آموزه های دینی، غبطه ی بهشتیان را به دنبال دارد.

آن مؤمنه ی به معبود پیوسته افتخار دارد که‌ علاوه بر تقوا و پرهیزکاری از دامان پاکش مجاهد و شهید در راه خدا و نمایندگی ولی فقیه و امام جماعت و جمعه پرورش یافته است.

خدمتگزاری و منشا اثرات خیر بودن فرزندان نیکویش در زمره ی باقیات و صالحات بوده که به یقین در نزد خدای بزرگ مأجور است ان شاءالله.

رجاء واثق دارم که مرگ در باور دینی چنین خانواده ای رسیدن به کمال و جاودانگی است اما به رسم معمول و به جهت ابراز همدردی صمیمانه، فقدان آن مادر مهربان، صبور و صالحه را به بیت مکرمه، عموم منسوبین و بازماندگان خاصه سادات جلیل القدر تسلیت عرض می نمایم.

علو درجات برای آن مرد خدا، رحمت و مغفرت واسعه برای این مادر مهربان و صبور، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و توفیق پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

                       عدل هاشمی پور

                          خادم مردم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار