کشف ۲۲ اصله گرده بینه و ۸۹ اصله قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف ۲۲ اصله گرده بینه و ۸۹ اصله قنداق قاچاق جنگلی توسط مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان‌های نمین و کوثر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ 11 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، محمود قلی زاده ۲۲ خرداد گفت: با شناسایی قبلی مأموران منابع طبیعی و اخذ دستور قضایی این تعداد گرده بینه در شهرک صنعتی فاز ۲ در یکی از کارگاه‌های چوب با همکاری پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ۸۹ اصله قنداق قاچاق جنگلی در شهرستان کوثر با همکاری عوامل انتظامی توقیف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه سه نفر متخلف نیز دستگیر و به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق و بازدید از کارگاه‌های چوب با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

قلی زاده افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست؛ در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار