استاندار اردبیل با اشاره به خدمات بی منت دولت مردمی گفت: متأسفانه خدمتگزار بزرگی را از دست دادیم، اما مسیر حرکت خدمت باید ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱ 26 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی در مراسم کلنگ زنی بازار بزرگ آهن فروشان اردبیل گفت: خدمتگزار بزرگی را از دست دادیم، اما مسیر حرکت خدمت را باید ادامه دهیم و یاد شهیدان خدمت را زنده نگه داریم.

وی افزود: شهر اردبیل دارای هویت بزرگی است و بزرگان زیادی دارد که مایه مباهات است، اما به ویروس خود کم بینی دچار هستیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: باید شهر اردبیل را برای مسافران و گردشگران دلپذیر کنیم و لازمه آن اتفاقات مساعد در مدیریت شهری است.

عاملی اظهار کرد: تنگ نظری‌ها استان را به فلاکت رسانده است و سبب عقب ماندگی آن شده است.

این مقام اجرایی استان اردبیل تصریح کرد: تراکم جمعیتی استان اردبیل در مقایسه با سایر استان‌ها بالا است و این در شأن هم استانی‌های اردبیلی نیست.

رئیس شورای اداری استان اردبیل بیان کرد: تراکم جمعیت برای اهالی شهر‌ها دردسرآفرین است و راحتی را از مردم می‌گیرد و مدیریت شهری در کاهش آن و ایجاد فضای شهری باید کوشا باشد.

استاندار اردبیل با یادآوری اینکه انتقال برخی صنوف مزاحم به خارج از شهر امری در خدمت رسانی به اهالی شهر است، گفت: انتقال بازار بزرگ آهن فروشان به خارج از شهر سالیان سال بود که مطرح شده بود و اجرایی نمی‌شد.

رئیس شورای تأمین استان عنوان کرد: برای برطرف کردن مشکلات و معضلات شهری باید از سرمایه گذاران دعوت شود و زمینه لازم برای مشارکت آن‌ها را فراهم کرد.

عاملی خواستار اولویت منافع عمومی بر منافع فردی و حزبی شد و خاطرنشان کرد: برای ساختن شهری در خور شهروندان باید تلاش کنیم و خدمات مورد نیاز مردم را فراهم سازیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار