معاون پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یکی دیگر از عوامل اصلی فروش قرارداد به نام تعاونی‌های مسکن واهی و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸ 02 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، مرتضی طاهری‌فرد، ۱۳ اردیبهشت با اعلام خبر شناسایی و دستگیری یک دلال و واسطه فروش قرارداد‌های واهی زمین، افزود: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب تمامی دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف، یکی دیگر از عوامل اصلی فروش قرارداد به نام تعاونی‌های مسکن واهی و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

طاهری‌فرد افزود: از نامبرده ۴۰۰ فقره قرارداد سهم مالک واهی که در دست فروش به مردم بود، کشف شده است.

همچنین حسین سالاری معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل هم اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل که با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف، موجب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

سالاری افزود: در بازرسی از بنگاه املاک وی، تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار