رصد دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به عملیات اجرایی پل جدید انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار، بر رصد و پیگیری مستمر اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و فرمانداری‌ها برای تکمیل به‌موقع این پل تا ۳ ماه آینده تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶ 16 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در بازدید از اجرای پل جدید انجیرلو، بیان کرد: با توجه به تخریب پل انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار طی سیل سال گذشته، عملیات اجرایی پل جدید بلافاصله با ایجاد پل موقت کنارگذر آغاز شد.

وی با اشاره به بازدید‌های میدانی از این پروژه، افزود: این پل دارای سازه خاصی است که هم‌اکنون فونداسیون به پایان رسیده و بخشی از بتن‌ریزی هم انجام شده و تیر‌های عرشه نیز به محل پروژه انتقال یافته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: بر اساس اعلام اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، اجرای پل انجیرلو ظرف ۳ ماه آینده به پایان می‌رسد و این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

میرجعفریان تصریح کرد: لازم است اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل و فرمانداری‌ها با رصد و پیگیری مستمر اجرای این پروژه، در تکمیل به‌موقع آن اهتمام داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار