کمیته دهه تولید و تجارت در استان اردبیل برگزار شد

کمیته دهه تولید و تجارت به ریاست مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل و با حضور برخی مسئولان استانی در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷ 03 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، مسعود ایرانی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، ۱۵ فروردین با اشاره به نام‌گذاری دهه تولید و تجارت گفت: در تقویم رسمی کشور، روز یکم تیرماه به عنوان روز اصناف و روز دهم تیرماه به عنوان روز صنعت و معدن نام گذاری شده است.

ایرانی یادآور شد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولید و تجارت، تبیین دقیق دستاورد‌های این بخش و تقدیر از زحمات و خدمات ارزنده فعالین کسب و کار‌ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت، ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری و همراهی ادارات هم خانواده، همه سعی و تلاش خود را بکار می‌گیرد تا بهتر از سنوات گذشته و بر اساس برنامه ریزی‌های لازم، مراسم ویژه‌ای را با رویکرد امیدآفرینی، ارتقای انگیزه و تلاش فعالین این عرصه از یکم تا دهم تیرماه در سطح استانی با عنوان دهه تولید و تجارت برگزار کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه افزود: مسئولیت امور اجرایی مرتبط با مراسم روز اصناف، با اتاق اصناف استان و روز صنعت و معدن نیز با خانه صنعت، معدن و تجارت استان خواهد بود و برای اینکه کلیه اقدامات اجرایی در برگزاری مراسم مربوطه به بهترین شکل محقق شود، سایر تشکل‌های زیر مجموعه نیز مشارکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار