امام جمعه مشگین‌شهر: بسیج مایه عزت و افتخار ایران اسلامی است

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: بسیج مایه عزت و افتخار و سرافرازی میهن عزیز ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 17 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر ضمن دعوت نمازگزاران جمعه به تقوای الهی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفته و اظهار کرد: تشکیل بسیج از برکات و الطاف الهی است و اخلاص و ایثارگری و فتح الفتوح در طول انقلاب اسلامی توسط بسیجیان سلحشور به سرانجام رسیده و بسیج مایه عزت و افتخار و سرافرازی میهن عزیز ایران اسلامی است.

وی به انتخابات پیش رو و تعداد زیاد ثبت نام کنندگان اشاره کرده و گفت: انتخابات هر چه باشکوه‌تر برگزار شود و مشارکت مردم بیشتر باشد پایه‌های امنیت و مقبولیت نظام محکم‌تر می‌شود و هر کسی در این راه قدم بردارد موجب افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه مشگین شهر بیان کرد: هرکسی در هر گروهی یک قدم مثبت برای بالابردن مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای شود به ایران قوی کمک می‌کند و هر کس برعکس آن عمل کند خائن به ملت و نظام بوده و با دشمنان همراه هست.

باوقار تاکید کرد: مسوولان برگزارکننده انتخابات در چهار فصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت سالم تلاش کنند تا شاهد انتخاباتی پرشور با رقابتی سالم شاهد باشیم و از تلاش هیات‌های اجرایی و هیات نظارت در بررسی پرونده کاندیدا‌ها تشکر می‌کنیم و انتظار می‌رود وسعت نظر برای مشارکت حداکثری مردم داشته باشند.

خطیب نماز جمعه فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) را تبریک گفته و افزود: پرستاران صادقانه به بیماران خدمات رسانی می‌کنند و تحمل رنج بیمار و امنیت خاطر بیمار از ویژگی‌های بارز این قشر زحمتکش است و دولت‌مردان سعی کنند مشکلات این قشر زحمت‌کش از جمله امنیت شغلی و رفاهی آنان را فراهم کنند.

باوقار در پایان خطبه‌های نماز جمعه نسبت به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی گفت: کسانی‌که ناجوانمردانه کودکان و مردم بی‌پناه را در غزه قتل عام می‌کنند، منتظر انتقام الهی باشند و به همین منظور روز شنبه تجمع واعلام تنفر از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در شهرستان مشگین شهرصورت می‌پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار