دستگیری 2 متخلف قطع درختان جنگلی در شهرستان نمین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از دستگیری 2 نفر متخلف قطع درختان جنگلی منطقه کله سر شهرستان نمین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ 17 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، محمود قلی زاده اظهار کرد: با اقدام به‌موقع نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی بخش آبی بیگلو ۲ نفر از متخلفان قطع درختان جنگلی دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان حامل اشجار قطع شده توقیف و یک دستگاه اره موتوری از متخلفین کشف شد.


وی با اشاره به معرفی متخلفان به مراجق قضایی، افزود: متخلفین بعد از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به تخلفاتشان به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به‌صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، ادامه داد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار