جاده حیران - نمین پاکسازی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نمین از پاکسازی جاده روستای "سیج" این شهرستان از سنگ‌های سقوط کرده از کوه خبر داد و به مردم توصیه کرد از اتراق در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 15 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، مهدی آزاد ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: حوالی ظهر امروز یک تکه سنگ به حجم تقریبی سه متر مکعب و وزن تقریبی ۵ تن در فاصله یک و نیم کیلومتری روستای سیج وارد جاده شد که راهداران شهرستان نمین در کمترین زمان اقدام به پاکسازی جاده کردند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نمین اضافه کرد: با توجه به اندازه و وزن سنگ یک دستگاه لودر به منطقه اعزام و اقدام به برداشتن سنگ و پاکسازی مسیر کرد.

آزاد با بیان اینکه در حال حاضر تردد در این مسیر روان است، از شهروندان خواست تا از اتراق در حاشیه جاده خودداری کرده و در صورت مشاهده هر حادثه‌ای مراتب را به سامانه ۱۴۱ گزارش دهند.

وی با اشاره به اینکه پلیس راه و کسبه مستقر در گردنه حیران و جاده اردبیل - آستارا چنین اتفاقاتی را به راهداری اطلاع می‌دهند، تاکید کرد: با توجه به بارش‌ها در منطقه و احتمال ریزش مجدد سنگ، ماموران راهداری در مسیر مستقر هستند تا در صورت بروز هر حادثه اقدام به رفع مشکلات احتمالی کنند.

شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و گیلان قرار دارد.

گردنه حیران در حدفاصل استان‌های اردبیل و گیلان به عنوان یکی از مسیر‌های کوهستانی و پرتردد شمال کشور همواره حجم بالای تردد را دارد و این مسیر به طور معمول شاهد ریزش لاشه‌های سنگ از کوهستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار