جابه‌جایی ۱۲ هزار زائر اردبیلی در ایام اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر حدود ۱۲ هزار زائر حسینی در ایام اربعین از استان توسط ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جابه‌جا شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ 21 September 2022

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 12 هزار زائر حسینی در ایام اربعین از استان توسط 500 دستگاه اتوبوس جابه‌جا شده‌اند و این مهم همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت راهداری با ماشین‌آلات و تجهیزات سنگین از 3 ماه قبل در مرز تمرچین و خسروی افزود: با تمهیداتی که پیش‌بینی شده بود خوشبختانه هیچ گونه توقفی نه در مسیر رفت و نه برگشت رخ نداد و هیچ مسافری بر زمین نماند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر این در ایام اربعین هم از 15 شهریورماه 35 نفر از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل برای ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز با 15 دستگاه ماشین‌آلات در مرز مهران مستقر شدند.

وثوقی ادامه داد: خوشبختانه در تردد مسافران در سایر مسیرها از جمله اردبیل تهران و برعکس هم در این مدت هیچ مشکلی پیش نیامد و در تمام این مدت تا ساعات آخر روز ناوگان اتوبوس رانی آماده جابه‌جایی مسافران بودند.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی استان اردبیل علاوه بر تأمین نیازهای استان به جابه‌جایی زائران استان‌های تهران، البرز و آذربایجان شرقی هم کمک‌رسانی کردند و در مسیر برگشت مسافران این استان‌ها هم از طریق اتوبوس‌های استان جابه‌جا شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار