فرماندار خلخال گفت: دفتر نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان به اداره مستقل ارتقا می یابد.
کد خبر: ۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ 24 February 2015
به گزارش ایرنا ، مهدی احمدی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خلخال افزود: مجوز لازم از تهران در این زمینه اخذ شده و از سال آینده نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خلخال به صورت اداره مستقل با اختیارات بیشتر و فعالیت های گسترده تر در توسعه صنعت گردشگری این شهرستان فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: با ارتقای درجه اداری میراث فرهنگی خلخال که یکی از خواسته های به حق مردم و مسوولان این شهرستان بود زمینه برای توسعه فعالیت های این اداره در عرصه های میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خلخال فراهم می شود.

رییس ستاد سفرهای نوروزی خلخال با دعوت از مسوولان عضو این ستاد به آمادگی برای

استقبال شایسته از میهمانان و گردشگران نوروزی خواستار زیبا سازی شهر از سوی شهرداری خلخال و افزایش نظارت بر نحوه کار غذاخوری ها ، نانوایی ها و مراکر ارائه خدمات به مسافران ، آمادگی جایگاه های سوخت سی ان جی ، بازگشایی و نمک پاشی راه های ارتباطی در مواقع بارش برف ، باز بودن مساجد برای انجام فرایض دینی مسافران و فراهم کردن امکانات رفاهی مسافران و میهمانان شد.

فرماندار خلخال اظهار کرد: علاوه بر هتل ها ، میهمان پذیرها و مراکز اقامتی مدارس شبانه روزی و خانه خانه معلم برای پذیرایی و اسکان میهمانان نوروزی آماده سازی می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار