چرا کسی درباره نقش جهان چیزی نمی گوید!
تابناک: با وجود گذشت زمان از این تصمیم، در شرایط فعلی وضعیت این ورزشگاه مشخص نیست و به نوعی مسئولان مربوط مثل مدیرکل ورزش و جوانان اطلاعات درباره وضعیت فعلی نقش جهان را به زمان دیگری و برگزاری یک نشست خبری موکول می کنند و حاضر صحبت در این باره نمی شوند.
کد خبر: ۳۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 25 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تیم های فوتبال اصفهان در لیگ برتر فوتبال کشور عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشتند و با قهرمانی سپاهان و کسب سهمیه توسط ذوب آهن به همه نشان دادند که تیم های اصفهانی حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

با این وجود یکی از مشکلات اساسی اصفهان در چند سال اخیر عدم وجود یک ورزشگاه مناسب برای فوتبال این استان بوده، این مشکل به نوعی پس از تعطیلی ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان و سایر تیم ها به وجود آمد.

پس از وقوع اتفاقات زیادی در داستان ورزشگاه رخ داد سال گذشته با سفر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به اصفهان و صورت گرفتن هماهنگی های لازم مقرر شد این ورزشگاه در اختیار شرکت فولاد مبارکه قرار گیرد و روند تکمیل آن توسط این بخش صورت گیرد.

با وجود گذشت زمان از این تصمیم، در شرایط فعلی وضعیت این ورزشگاه مشخص نیست و به نوعی مسئولان مربوط مثل مدیرکل ورزش و جوانان اطلاعات درباره وضعیت فعلی نقش جهان را به زمان دیگری و برگزاری یک نشست خبری موکول می کنند و حاضر صحبت در این باره نمی شوند.

با این شرایط رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در دیدار با مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به همراه هیئت مدیره، مدیرکل اداره ورزش و جوانان در مورد ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: در استان اصفهان یک ظلم دوسه دهه‌ای بر این استان رفته و به این شکل بوده که به دلیل اینکه در همه جای دنیا و همه جای ایران‌، رقابت‌های سیاسی بوده، اما در اصفهان تنازع‌های سیاسی بوده و این، هر گونه بستر توسعه را از استان گرفته است‌.

زرگرپور گفت: در اوائل دهه 60 تا 70، اصفهان در همه زمینه‌ها سرآمد بوده و خود استان اصفهان‌، استان تراز نخست کشور بوده، اما شما در حال حاضر می‌بینید که ما به طور تقریبی یک استان هفتم یا هشتم هستیم‌، در ارتباط با انتشار روزنامه‌، در زمینه پروازهای هوائی و موارد دیگر‌، برخی از استان‌های کشور از ما جلوتر بوده، آن چنانکه ما یک استان برخوردار‌، اما سرانه ورزشی‌، یک‌دوم یا یک‌سوم متوسط کشور بوده و استانی هستیم که با وجود اینکه باشگاه‌های تراز نخست داریم اما یک ورزشگاه مناسب نداریم‌.

وی خاطرنشان کرد: من از آقای اسحاق جهانگیری درخواست کردم تا مسئولیت اتمام ورزشگاه را به استان اصفهان بسپارند و پس از بررسی به این نتیجه رسیدیم که این پروژه را به شرکت فولاد مبارکه تحویل دهیم، که این ابر طرح تخت جمشیدی تحویل فولاد مبارکه شده و الان شاهد هستیم که در این استادیوم تعداد زیادی مشغول بکار شده‌اند و از هفته پیش که سپاهان پنجمین قهرمانی را در لیگ برتر کسب کرده وظیفه ما را برای تکمیل هرچه زودتر نقش جهان سنگین‌تر کرده و باید زودتر تکمیل شود.

استاندار اصفهان اظهار داشت: ما به هر حال یکی از ابزارهای تراز نخست بودن استان اصفهان را‌، موفقیت در ورزش می‌دانیم و باید همچنان که در عرصه‌های صنعتی‌، گردشگری‌، علمی حائز رتبه هستیم، در ورزش نیز باید تراز نخست باشیم و هم باید در عرصه ورزش قهرمانی و هم در ورزش همگانی و عمومی سرآمد باشیم و تمام هدف ما این بوده که اصفهان در ورزش به جایگاه اصلی خود که در شأن مردم با فرهنگ اصفهان بوده، برسد و وظیفه ما است که در این زمینه کمک کنیم‌.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
مهدی از چمگردان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
لطفا هرچه زود تر ورزشگاه را تکمیل کنید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
چرا ورشگاه را درست نمی کنید
وهب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
ورزشگاه رو چرا تکمیل نمی کنید. ضمنا راهرو های طبقه اول رو هم نزدید. اگر ممکنه جاهای خالی بین سکوهای طبقه دوم رو هم راهرو بزنید که شکل استادیوم نمایی زیباتر بگیره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
پس کی ورزشگاه افتتاح میشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار