نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از برخورد قاطع با خاطیان حوادث اخیر فوتبال در کشورمان از سوی مسئولان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 19 May 2015

جلیل جعفری بنه خلخال امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به وقایعی که در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اتفاق افتاده و با عوامل و دست‌هایی که با احساسات میلیون‌ها طرفدار فوتبال کشور بازی کردند باید به طور دقیق بررسی و با خاطیان برخورد شود.

وی افزود: پیگیری‌های موثری از طرف دولت و نمایندگان مجلس برای احقاق حق و برخورد با متخلفان صورت گرفته و باید به سمتی برویم که فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی موجب نشاط و سر زندگی مردم باشد نه این که موجب ناراحتی و جریحه‌دار شدن احساسات مردمی شود.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخوردی که در روز آخر لیگ برتر فوتبال اتفاق افتاد را مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال کشور باید پاسخگو باشند، چرا که همه تیم‌ها و همه تماشاگران در راستای اتحاد و انسجام ملی در فعالیت هستند و نباید به حال مسئولان فوتبال فرق کند که کدام تیم قهرمان می‌شود چرا که همه، شهروندان ایران اسلامی و سرباز نظام هستیم.

این مسئول تصریح کرد: مسئولان ورزش و فوتبال کشور باید در خصوص حوادث فوتبال و ناراحتی‌های اخیر مردم پاسخگو باشند، چرا که تیم تراکتورسازی تبریز قطب مهمی در فوتبال کشور است و به لحاظ طرفدار، اثبات کرده که تنها تیمی است که در سالیان اخیر تعداد تماشاگران بیشتری از بازی‌های خانگی و بیرون از خانه به استادیوم‌ها می‌کشاند و بانی شور و نشاط جوانان و طرفداران می‌شود و باید قدر این سرمایه‌ها را دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار