فرماندار شهرستان البرز گفت: برطرف کردن مشکلات اقتصادی واحدهای نیمه فعال تنها در سایه آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی دقیق محقق می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 11 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، رضا عسگری صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: رفع بحران واحدهای نیمه فعال و راکد در اولویت برنامه‌های فرمانداری شهرستان البرز است که در درجه نخست باید مشکلات آنها شناسایی و احصا شود.

وی افزود: در این راستا کارگروه شناسایی و بررسی مشکلات واحدهای نیمه فعال و بحرانی تشکیل و کارشناسان این حوزه با بررسی دقیق مشکلات این وحدها در راستای رسیدگی به آنها گام برمی‌دارند.

فرماندار البرز پرداخت تسهیلات کم بهره را یکی از راهکارهای برطرف شدن بحران این واحدها برشمرد و عنوان کرد: ارائه تسهیلات مناسب به واحدهای صنعتی نیمه فعال می‌تواند آنها را از وضعیت بحرانی نجات دهد.

عسگری با اشاره به اینکه برخی از واحدهای صنعتی به دلیل عدم کارایی مناسب و سومدیریت دچار بحران شده‌اند گفت: برخی از واحدهای مشکل‌دار با استفاده از روش‌های صنتی تولید و سیستم حسابداری غیرحرفه‌ای به این وضعیت دچار شده‌اند که آموزش در این زمینه می‌تواند اثربخش و راهگشا باشد.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از صنایع کوچک نیز تصریح کرد: حمایت از این گونه صنایع می‌تواند اشتغال‌زایی و کارآفرینی را به دنبال داشته باشد که کارکنان این گونه صنایع به طور حتم باید از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان البرز اظهار داشت: استفاده از روش‌های مدیریتی مدرن و تولید به روش امروز و همچنین استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و کاهش بهای تمام شده محصولات می‌تواند در توسعه پایدار این صنایع اثربخش باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار