استاندار اردبیل گفت: با حمایت‌های بخش خصوصی و دولت تدبیر و امید بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی پارس‌آباد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۱۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 16 April 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازپارس‌آباد، مجید خدابخش شامگاه امروز در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان‌ پارس‌آباد در اردبیل اظهار داشت:نزدیک به 8 الی 10 سال از شروع بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌‌آباد می‌گذرد که متاسفانه به دلایلی هنوز به بهره‌برداری نرسیده است که امیدواریم امسال با عنایت دولت تدبیر و امید و با اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار شاهد تکمیل این بیمارستان بوده و در اختیار مردم شهرستان مرزی پارس‌آباد قرار دهیم.

بهره برداری ازبیمارستان ۱۲۰ تختخوابی پارس آباد

وی از آغاز و ساخت یک کلینیک و واحد درمانی بیماری‌های سرطانی به جهت انجام شیمی‌درمانی در شهرستان پارس‌آباد خبر داد و افزود: باتوجه به اینکه در گذشته بیماران سرطانی شهرستان برای سپری کردن دوره درمان مجبور به مراجعه به بیمارستان‌های استان و شهرستان‌های دیگر بودند درصدد هستیم تا یک کلینیک درمان بیماری سرطان و انجام شیمی‌درمانی در این شهرستان احداث کنیم.

استاندار اردبیل از تکمیل و تحویل کلینیک درمانی بیماری سرطان در شهرستان‌ پارس‌آباد در سال 97 در صورت تخصیص اعتبارات لازم از سوی محل صندوق توسعه ملی خبر داد و از مسئولان خواست تا در روند تسریع احداث و تکمیل این کلینیک و طرح‌های عمرانی این شهرستان اهتمام ویژه‌ای به کار بگیرند.

مجیدخدابخش با اشاره به تکمیل فرودگاه پارس‌آباد و راه‌اندازی این طرح عمرانی بزرگ در آینده نزدیک، بیان کرد: باتوجه به مرزی بودن شهرستان پارس‌آباد و شرایط اقلیمی مناسب این شهرستان احداث فرودگاه و تداوم بخشیدن به پروازهای آن می‌تواند کمک شایانی به پویایی روند اقتصادی این شهرستان داشته باشد که ما در تلاش هستیم تا با پیگیری مسئولان شهرستان و اهتمام ویژه از سوی آن‌ها در چهار ماه آینده شاهد بهره‌برداری این طرح در شهرستان باشیم.

وی با تاکید بر گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان پارس‌آباد نیز تصریح کرد: در تلاش هستیم تا طی یک برنامه جامع و راهبردی تمامی روستاها و توابع شهرستان پارس‌آباد را از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند سازیم که در صورت اختصاص اعتبارات لازم این امر در سال 96 به صورت کامل عملی و محقق خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار