مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل:
مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل گفت: قرار نیست بیمه خبرنگاران لغو یا قطع شود بلکه تلاش‌مان بر این است تا همه اصحاب رسانه و خبرنگاران زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.
کد خبر: ۱۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 06 April 2015

احد پنبه‌ای در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که با رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل داشتیم قرار شد با بهترین راهکار ادامه روند بیمه خبرنگاران را شاهد باشیم و قطعا مطابق با قوانین و مقررات و پرداختی ماهانه خود خبرنگاران و کمک دولتی این شرایط ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه زمزمه‌های قطع بیمه خبرنگاران صحت نداشته و آمادگی داریم همه خبرنگاران را با داشتن شرایط مناسب زیر پوشش قرار دهیم، گفت: به هیچ‌وجه قطع بیمه خبرنگارانی که در سال‌های گذشته زیر پوشش بیمه قرار گرفته‌اند در اولویت نیست.

مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل گفت:‌ آنهایی که در سال‌های گذشته بیمه شده‌اند مشکلی در پرداخت حق بیمه آنها وجود ندارد و حتی برای آخرین بار روز گذشته لیست خبرنگاران تحت پوشش تامین اجتماعی را به همراه رئیس خانه مطبوعات مورد ارزیابی و بررسی قرار دادیم و اعلام شده که بدون مشکل خاص این افراد می‌توانند حق بیمه ماهانه خود را پرداخت کرده و فیش آن را دریافت کنند.

پنبه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: نه تنها در پوشش بیمه‌ای خبرنگاران سابق مشکلی وجود ندارد، بلکه آمادگی داریم در صورت احراز شرایط خبرنگاران جدید را نیز زیر پوشش قرار دهیم و نارسایی‌ها و مشکلات احتمالی را نیز به صورت جدی برطرف کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید پناهیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
من خبرنگار هستم و روزنامه ای که توش کار می کنم حاضر به بیمه کردنم نیست و از چند سال قبل بیمه ارشاد شده بودم تا امسال که آقای انتظامی بدون اشراف داشتن به حوزه رسانه و پیچ و خم های آن و تنها برای کاهش هزینه های جاری یا هر دلیل به ظاهر منطقی، بیمه خبرنگاران از جمله من را قطع کرده!‌ من تو تهران هم رفتم صندوق اعتباری هنر و هم رفتم ارشاد، هیچکدام جواب ندادن... واقعا کسی هم به فکر قشر مظلوم رسانه ای کشور هست؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار