بیانیه شماره یک ستاد رصدی جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل؛
در قسمتی از این بیانیه آمده است: ستاد رصدی جنبش دانشجویی با الهام از حدیث حضرت امیر (ع)محکم و استوار در راستای احقاق حقوق مردم شریف دارالارشاد اردبیل و آگاهی بخشی متعالی و همچنین ایجاد جریانی دانشگاهی از هیچگونه تلاشی مضائقه نخواهد کرد؛ و به صراحت اعلام میدارد هیچ یک از کاندیداهای حاضر مورد حمایت جریان دانشگاهی نبوده و ...
کد خبر: ۱۴۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 20 December 2015
ستاد رصدی جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه ای با اشاره به 
رویه ی تشکلهای اسلامی و سیاسی وابسته به این نهاد مقدس علمی در راستای احقاق حقوق مردم شریف دارالارشاد اردبیل و آگاهی بخشی متعالی و همچنین ایجاد جریانی دانشگاهی اعلام موضع کرد.

متن کامل ارسال شده به تابناک اردبیل بدین شرح است:

((بسم الله الرحمن الرحیم))

با گذشت سالها و ماه ها صبر،اشخاص مدعی کسب قدرت در سنگر های مختلف وارد گردونه ی انتخابات می شوند و جامعه ی ارزشی دانشگاهی با اشرافیت کامل و سنجیده ارزیابی دقیقی نسبت به پیشینه افراد داشته و به زعم اندوخته و بررسی های ثمر بخش نوید نقش آفرینی تاریخی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره ی خبرگان رهبری را،به مردم فهیم و فرهیخته ی استان اردبیل می دهد.

با توجه به اتحاد و همبستگی در جلسات مدون ستاد رصدی جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، رویه ی تشکلهای اسلامی و سیاسی وابسته به این نهاد مقدس علمی روندی معقول، معتدل و منطقی و به دور از وابستگی به جریان خاص سیاسی میباشد.

لذا با توجه به مصوب ستاد رصدی جنبش دانشجویی که ویژه ی انتخابات از سوی تشکلهای دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی شکل گرفته،اصول و قواعد کلی بر مبنای منش صحیح انتخاباتی کاندیداها و افراد وابسته به دفاتر انتخاباتی آن عزیزان را به صورت مکتوب خدمت عزیزان تایید صلاحیت شده اعلام خواهد نمود؛

وتنها به کاندیداهایی که به رویه ی دانشگاهی احترام گذاشته و به دور از هنجار شکنی در روند تبلیغاتی به نحو شایسته ای عمل کنند به صورت برنامه ریزی شده تریبون دانشگاهی اختصاص خواهد یافت و در صورت عکس این روند پاسخ دانشگاهیان و دانشجویان بسیار مهلک و تاثیر گزار خواهد بود.

ستاد رصدی جنبش دانشجویی با الهام از حدیث حضرت امیر (ع) که می فرماید:
ظَـلَمَ الْحَقَّ مَنْ نَصَرَ الْباطِلَ؛هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است. روند چالش برانگیز خود را آغاز و با حدیثی دیگر از آن حضرت که میفرماید: "اِصْبِرْ عَلى مَرارَةِ الْحَقِّ وَ ايّاكَ اَنْ تَنْخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ؛تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى".

محکم و استوار در راستای احقاق حقوق مردم شریف دارالارشاد اردبیل و آگاهی بخشی متعالی و همچنین ایجاد جریانی دانشگاهی از هیچگونه تلاشی مضائقه نخواهد کرد؛ و به صراحت اعلام میدارد هیچ یک از کاندیداهای حاضر مورد حمایت جریان دانشگاهی نبوده و هرکدام از کاندیداهایی که خود را وابسته و مورد حمایت جریان های دانشجویی و دانشگاهی معرفی کنند در گمراهی آشکار بوده و به کذب محض دچار شده اند. لازم به ذکر است که در این راستا ستاد رصدی جنبش دانشجویی حق پیگیری های قانونی از طریق مجاری ذیربط و هیات نظارت را بر خود قائل گردیده است.
ستاد رصدی جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل

والسلام علی من اتبع الهدی والصدیقین
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کلام اله اکبرزاده نیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
بنام خدا

جناب آقای دکتر عرفان پورزاهدان
با سلام واحترام ؛ این بیانیه بسیار تند و تیز است لطفاً کمی تعدیل فرمائید و همگام با دولت تدبیر و امید حرکت نمائید ...
با تشکر - کلام اله اکبرزاده نیاری
زهراگودرزى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
با سلام؛
این رویه ای که دانشگاهیان دانشگاه آزاد در پیش گرفتند فوق العادس و قطعا بسیار موثر و ثمر بخش خواهد بود
Peyman peyman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
رایحه ی خوشی از احیای جنبش های حق طلبانه دانشجویی به مشام می رسد. چه خوب که حرکت دانشجویی قدرت نمایی کند در برابر قدرتمندان. ایرادها هم با دست به دست هم دادن و مدیریت پویا قطعا رفع خواهد شد. ممنون که بفکر دانشگاه و عموم مردم جامعه بوده اید. و من الله التوفیق.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار