نامه سرگشاده روحانی اصلاح طلب در تقدیر از نماینده اصولگرا
در اتفاقی نادر در سپهر فرهنگ سیاسی استان ، دبیر یکی از قدیمی ترین تشکل های اصلاح طلب استان در نامه ای سرگشاده به افکار عمومی از اتخاذ برخی مواضع حقیقت پور نماینده اصولگرای اردبیل در مجلس قدردانی کرد. این رویکرد جدا از آنکه می تواند در آستانه انتخابات مجلس حاوی برخی پیامهای سیاسی باشد ...
کد خبر: ۱۱۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 13 October 2015

شکر کمال الدین علوی از برخی مواضع حقیقت پور در مجلس

در اتفاقی نادر در سپهر فرهنگ سیاسی استان ، دبیر یکی از قدیمی ترین تشکل های اصلاح طلب استان در نامه ای سرگشاده به افکار عمومی از اتخاذ برخی مواضع نماینده اصولگرای اردبیل در مجلس قدردانی کرد. این رویکرد جدا از آنکه می تواند در آستانه انتخابات مجلس حاوی برخی پیامهای سیاسی باشد ، فتح بابی در جهت ارتقای فرهنگ سیاسی منطقه نیز محسوب شود.

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام کمال الدین علوی در نامه سرگشاده ای به سایت تابناک اردبیل ارسال کرده است ، در قالب متنی خطاب به افکار عمومی ، از اتخاذ برخی مواضع بخردانه از سوی دکتر منصور حقیقت پور در مجلس تشکر وقدردانی کرده است.

شکر کمال الدین علوی از برخی مواضع حقیقت پور در مجلس

سایت تابناک اردبیل متن این نامه را عینا منتشر می کند:

از مشخصه های بارز اصلاح طلبی نقد عملکرد مدیران منتسب به آن و بیان کاستیها ونارساییهای عملکرد آنان در جهت ارائه خدمات شایسته به مردم و تجلیل و تمجید از کارنامه مثبت و قابل قبول مدیران منتسب به طیف مقابل یعنی اصولگرایان فارغ از حب و بغضهای جناحی است. زیرا تامین منافع ملی اولی بر تفکرات وگرایشهای سیاسی است.

با این وصف مباحث مطروحه در مجلس شورای اسلامی و مواضع متخذه نمایندگان ملت خصوصا وکلای مردم استان که در زیر ذره بین علاقه مندان به مسائل روز کشورقرار دارد حقیر را مکلف نمود مراتب سپاس و تشکر قلبی خود را از مواضع صحیح و اصولی اخیر جناب دکتر منصور حقیقت پور نماینده محترم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین اعلام داشته و برایشان دست مریزاد عرض نمایم.

حقیر به عنوان یک شهروند اصلاح طلب اردبیلی که سررشته ای جزئی در مسایل سیاسی دارم وقتی نام حقیقت پور را در زمره پنج نماینده معترض به گزارش برجام دیدم که به دور از تعلقات جناحی به گزارش کمسیون برجام واکنش نشان داده و با استدلال محکم و مبرهن آن را ناصواب خوانده و زحمات شبانه روزی تیم مذاکره کننده را پاس داشته بودند، احساس غرور نمودم.

از طرفی مواضع ایشان در خصوص استیضاح دکتر آخوندی وزیر استراتژیست راه وشهر سازی نیز خود مستوجب تقدیری مضاعف است. ناگفته نماند که بجاست رفتار و افکار و مدیریت ایشان در دوران استانداریش نیز نسبت به سلف و خلف خود در محلش مورد بحث قرار گیرد. این مطلب را در شرایطی می نگارم که درعمرم نه ایشان را دیده و نه کلمه ای با ایشان رد وبدل کرده ام و اظهاراتم صرفا از سردلسوزی و ایفای وظیفه اصلاح طلبی است.

البته باور قلبی دارم که سواد لازم و شایستگی های فردی در مدیران و خصوصا نمایندگان مجلس مقدم بر جای گیری آنان در جناح بند های سیاسی است. حقیقتا برخی ها اگر چه مترصد تاثیر گذاری و خدمتند ولکن نقصان شعور و استعدادشان مانع از نیل آنان به منویات مردم می باشد.

درخاتمه لازم میدانم از دوستان عزیز و فعالان سیاسی استان استدعا نمایم نظرات خود را در خصوص مسائل این چنینی اظهار داشته و با تمجید یا نقد عملکرد نمایندگان ملت راهنمای آنان در اتخاذ تصمیمات شایسته باشند.

با سپاس و احترام 

سیدکمال الدین علوی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
اعلمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
تکلیفش با خودش معلوم نیست!
فکر میکنه الان از حقیقت پور تعریف کنه برای صلاحیتش کمک میکنه!
غلامحسین آگاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
با سلام
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید کمال الدین علوی ، بر خود وظیفه می دانم از موضع گیری حضرتعالی که نشات گرفته از سعه صدر و روحیه دمکراسی خواهی و احترام به اقدام شایسته نماینده جناح مقابل می باشد تشکر نمایم امیدوارم با و جود بزرگانی همچون جنابعالی در بدنه جبهه اصلاحات ،شاهد نهادینه شدن این جمله معرف "زنده بر مخالف من باشیم"در میان احزاب باشیم.
کلام اله اکبرزاده نیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
بنام خدا
در جامعه ما ساختاری شکل گرفته است مبنی بر اینکه قضاوت به عملکرد افراد و اشخاص سیاسی، باید با برند جناح و حزب انجام شود . قضاوت یکطرفه با عینک سیاسی صحیح نیست و باید تمامی جوانب علمکرد یک فرد به هنگام داوری مورد توجه باشد . خواه از اصولگرایان باشد و خواه از اصلاح طلبان ... نه تنها این ساختارجناحی درست و اصولی نیست بلکه باید در یک برهه ای از تاریخ شکسته شود که نیاز به شجاعت و تعقل بزرگان هر دو جناح چپ و راست دارد .!
با بررسی عملکرد چهار ساله آقای دکتر منصور حقیقت پور در قالب نماینده مردم اردبیل – نمین – نیر –سرعین و هیر در مجلس شورای اسلامی ، ایشان نمره قبولی ندارد اما این نتیجه گیری نباید دلیلی برای عدم ذکر اقدامات مثبت ایشان باشد .
شخصاً از آقای حقیقت پور بخاطر رد صلاحیت اینجانب در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل به استناد ماده 51 بند ب دل خوشی ندارم ، اما با مفاد نامه سرگشاده حضرت حجت الاسلام سید کمال الدین علوی موافقم وبه اقدامات مثبت و موردی آقای حقیقت پور احترام قایل هستم .
با شناختی که از جناب آقای علوی دارم ، سخنی در قبال کامنت اول که جناب آقای اعلمی گذاشته اند ، دارم .
علوی نیازی به دریافت صلاحیت از دست اصولگرایان ندارد . فکر و اندیشه ایشان مغایر افکار اصولگرایی است. راههای بهتر و کم هزینه تری وجود دارد و ایشان راههای قانونی برای اخذ صلاحیت را به نیکی بلد هستند ... شما غصه صلاحیت آقای علوی را نخورید .
کلام اله اکبرزاده نیاری
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
سلام - دوستان سياسي اردبيل ، حتما مستحضرند كه شفاف بودن افراد از نظر سياسي مقو له اي است كه بعضي ها هنوز به نتيجه اي نرسيده اند ؟؟؟ حقيقت پور هم جزو افرادي است كه با سفارش زارعي و ..... اعطا مديركلي به بعضي ها در استان در ليست اصولگراها جا گرفت - بنظر ميرسد اگر حكم مديركلي سياسي و انتخا باتي كمال پيرموذن در زمان استانداريش را ملاك بدانيم پيشنهاد ميكنم اسفند ماه 94در ليست اصلاح طلبان بپذيريد شايد فرجي حاصل شود
اقادایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
امیدوارم در دفاع از منافع ملی مثل ایشان عمل کنیم.
مسعود دانشور رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
همراهی و همدلی در استان ضعیف است به نظر من در رسیدگی به مشکلات استان با وجود اختلاف ها باید با همدلی گام برداشت اما متاسفانه بیشتر به اختلاف های جناحی پرداخته می شود تا بررسی مشکلات مرددم اینگونه نظرات منصفانه وفارغ از خطکشیهای سیاسی گام مهمی در رسیدن به این رویکرد است و قطعا شایسته تقدیر است .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
به حق آقای حقیقت پور تنها نماینده بود از استانداری ووزیران برای اعضای ستاد خودطلب پست ومقام نکردبنده ازاعضای ستاد اصلی او بودم.حتی وقت بنده را برکنار کردند.سکوت کرد.واین امر باعث شده به اوارادتتم بیشتر شود.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
نامه سرگشاده جناب آقای علوی نشان از روحیه اصلاح طلبی ایشان است .
اصلاح طلبان علیرغم همه بی مهری ها ، همواره در مسیر عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران قدم بر می دارند و در این مسیر هزینه هم میدهند.
این از خصوصیات یک اصلاح طلب واقعی است که حتی کوچکترین عملکرد جناح رقیب را که در مسیر عزت و سربلندی ملت بداند ارج می نهد.
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
حقیقا حقیقت پور یکی از نمایندگان روشن ومعتدل اردبیل بود وتحصین اقای علوی از ایشان بجا ومناسب ودر شان دکتر است ادب وتواضع ایشان در دوران استانداری ودر دیدار از خانواده شهدا وایثارگران زبانزده همه بودو هیچ وقت مثل اقای....ازاعتبارات وهزینه بنیاد شهید برای خودش رای جمع نمیکرد
عبدالحسین فاطمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
دکتر حقیقت پور تزار نمایندگی را دراستان ارتقاء داده اند این تنها دلیل مخالفت و سرکوب های برخی خود بزرگ بین ها شده است .
حقیقت پور ب تنهایی توانسته است سیل سرمایه گذاران را به اردبیل سرازیر کند اگر از روی انصاف فقط به پروژه هایی که از سوی خیرینی که توسط ایشان در اردبیل سرمایه گذاری شده نگاه کنیم خواهیم فهمید این مرد فقط و فقط برای توسعه استان تلاش می کند .
افرادی مانند معصوم زاده که سال های سال نتوانسته اند لذت خدمت !!! را بچشند چاره ای جز تخریب حقیقت پور ندارند .
اگر حقیقت پور فقط برای انتخابات کار می کرد اصولا نباید در برجام اینگونه شجاعانه ورود پیدا می کرد تا تهدید شود از سوی تفکرات رادیکال ..
کاش کمی فکر می کردیم
پاسخ ها
حسن زاده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
جناب فاطمی لطف فرموده و چند نمونه از پروژه های فوق الذکر را نام ببرید. ضمنا به عنوان کسی که از آقای حقیقت پور حمایت می کنید دلیل مخالفت ایشان با راه آهن اردبیل را نیز روشن کنید. چرا ایشان چنین مخالفتی با راه آهن مثلا بیرجند یا اصفهان نداشتند اما چنین به حوزه انتخابیه خود تاختند؟
ارسلان حاجی نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
هدفش تخریب پیرموذن بوده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
کار نماينده ورود به مسائل اجرايي نيست. بلکه بايد به نمايندگي از مردم ناظري دقيق در مسائل اجرايي کشور باشد. اين ساده‌ترين چيزي است که مي‌تواند نصب العين راه جامعه ما باشد
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
این که دفعه اول نیست آقای حقیقت پور گاهی به نعل میزند و گاهی به میخ، البته توجه داره که همواره به سود جریان حرف بزنه تا همیشه روی دور بمونه
ولی نمی دونم چرا مردم این چیزها رو متوجه میشن؟!
علی
|
Iraq
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
آقای حقیقت پور با سابقه بیش از 37 سال فعالیت اجتماعی ، فرهنگی ، انقلابی و بین المللی از بینش بالای سیاسی و اجتماعی برخوردار است لذا موضع گیری های سیاسی ، اجتماعی و بین المللی وی سنجیده و از روی تعقل است . وی جزو شخصیت های طراز اول ملی است که همّ و غمّ خود را به پیشرفت و توسعه و آبادانی استان اردبیل صرف می کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار