رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل گفت: فریضه نماز جمعه فردا در اردبیل به صورت محدود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 07 October 2021

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، با اشاره به حاکمیت شرایط کرونا در برخی شهرستان‌های استان اظهار داشت: طبق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فردا فریضه نماز جمعه اردبیل در تمامی مناطق اردبیل به‌ صورت محدود و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اهمیت به ترویج برنامه‌ها و مباحث معنوی یک اولویت اساسی و مهم برای ما است تصریح کرد: از نمازگزاران جمعه خواسته شده است حتما در منزل وضو گرفته و مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند و تمهیدات لازم برای برپایی فریضه واجب نماز اندیشیده شده و تمام سعی و تلاش ما برگزاری برنامه‌های معنوی و فرهنگی در استان اردبیل است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا بتوانیم نماز جمعه را به صورت جماعت و حضوری برگزار کرده و از فیض و برکات آن بهره‌مند شویم.

نصیری مهار و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را مستلزم همراهی و همکاری عموم مردم دانست و این تصمیم برای حفظ سلامت نمازگزاران و کاهش تجمعات در استان اجرا می‌شود و تا رفع خطر شیوع گسترده این بیماری ادامه دارد.

وی افزود: تصمیم‌گیری‌ها در این زمینه بر مبنای حفظ سلامتی مردم است تا بتوانیم به این شکل آنان را از آسیب‌های جدی مصون نگهداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار