در مراسم تکریم و معارفه دادستان‌های سابق و جدید شهرستان نمین با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل و مسؤولان قضایی استان، جواد پروانه به‌عنوان دادستان جدید شهرستان نمین معرفی شد.
کد خبر: ۹۹۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 03 October 2021

ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان‌های سابق و جدید شهرستان نمین که با حضور رئیس کل دادگستری استان، معاون منابع انسانی دادگستری استان، دادستان مرکز استان اردبیل و اعضای شورای تأمین شهرستان نمین برگزار شد، جواد پروانه به‌عنوان دادستان جدید شهرستان نمین معرفی گردید.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: کم‌رنگ شدن اخلاقیات و دور شدن از آموزه‌های دینی و تعالیم اسلامی موجب افزایش ناهنجاری‌ها و مشکلات بوده و باید از تمام ظرفیت نهادهای فرهنگی و رسانه ملی برای تقویت و ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی در جامعه تلاش نمود.

از هرگونه تخریب و تصرف منابع در نمین پیشگیری شود

وی با اشاره به منابع غنی طبیعی منطقه نمین و گردشگری بودن آن بر لزوم استفاده بیش از پیش از ظرفیت تمامی نهادها و دستگاه‌ها در مقابله و پیشگیری از هرگونه تخریب، تصرف و تعرض تأکید نموده و افزود: دستگاه قضایی نیز در حمایت از اقدامات قانونی این دستگاه‌ها تمام توان خود را به‌کار گرفته و با متخلفان در این حوزه به‌شدت برخورد می‌نماید.

کثیرلو بیان کرد: قانون‌مداری، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، استفاده بیش از پیش از فن‌آوری‌های نوین در ارائه خدمات الکترونیکی به مردم، مقوله پیشگیری از وقوع جرم و دفاع از حقوق عامه از دیگر اولویت‌های مهم دستگاه قضایی است که در راستای تحقق آن همه مسؤولان و کارکنان دستگاه قضایی استان قاطعانه و جهادگونه تلاش می‌کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات و تلاش‌های عظیم اکبری، دادستان سابق شهرستان نمین قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار