طبق آمارها اردبیل چند روزی است که از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده است که ثبات این وضعیت اهتمام و همکاری مردم را می‌طلبد.
کد خبر: ۹۹۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 19 September 2021

تابستان پرخطر و کرونایی اردبیل در حالی روبه اتمام است که طی چند روز گذشته مسئولان از خروج اردبیل از وضعیت قرمز کرونایی خبر دادند که این شرایط نباید سبب سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم شود.

براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، خلخال، مشگین‌شهر، بیله سوار و نیر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های گرمی، سرعین، نمین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

با تامین واکسن مورد نیاز استان روند واکسیناسیون نیز تسریع یافته است که بنا به گفته مسئولان با همت مردم واکسیناسیون تمامی گروه‌های هدف تا آبان به پایان خواهد رسید.

320 هزار دز واکسن کرونا درشهرستان اردبیل تزریق شد

فرماندار اردبیل دربازدید ازمراکز تزریق واکسن درشهرستان اردبیل اظهار داشت: درحال حاضر 31مرکز بهداشت و7مرکز تجمیعی درشهرستان اردبیل در راستای تزریق واکسن فعال هستند.
مسعود امامی یگانه گفت: تاکنون 320هزار دز واکسن کرونا به گروه های های اولویت دار درشهرستان اردبیل تزریق شده است وروزانه 15 هزار دز واکسن کرونا درشهرستان تزریق می شود‌‌.

واکسیناسیون دانش‌آموزان در حال انجام فرآیند اداری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در رابطه با آخرین وضعیت کرونایی استان ارظهار داشت: برنامه واکسیناسیون دانش آموزان 12 الی 18 سال در حال انجام فرآیندهای اداری است.

حبیب‌زاده بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، در صورت تایید از هفته آینده، واکسیناسیون این گروه سنی شروع شود.

وی با بیان اینکه فعلا تا اعلام رسمی و تا اطلاع ثانوی، گروه سنی 12 الی 18 سال به هیچ وجه به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند، گفت: سایر گروه‌های سنی اعلام شده جهت واکسیناسیون اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: امیدواریم با مساعدت وزارت بهداشت و کمک نمایندگان استان در مجلس، کمبودی از بابت واکسن در استان نداشته باشیم.

کلام آخر اینکه امیدواریم با همت مردم و مسئولان جهت انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم از ویروس منحوس رهایی یابیم و به زندگی عادی بازگردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار