مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: واکسیناسیون کارگران واحدهای تولیدی با هدف صیانت از سلامت نیروهای کار، به زودی در شهرک‌های صنعتی استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 07 September 2021

محمد اهلی ظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با همکاری شبکه بهداشت شهرستان‌های اردبیل و نمین، واکسیناسیون شاغلین واحدهای تولیدی در دو شهرک صنعتی اردبیل یک و ۲ در چند روز آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: مجموع شاغلین این دو شهرک بیش از ۸ هزار نفر است که برای سهولت در امر تزریق واکسن، تعداد بیش از ۱۰ پایگاه واکسیناسیون ثابت و سیار در این دو شهرک آماده‌ شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تشریح کرد: در انتخاب مراکز واکسیناسیون تلاش شد تا واحدهایی که‌نیروی کار بیشتری دارند، واکسیناسیون در همان محل انجام شود و برای واکسینه کردن کارگران سایر واحدها، چند اکیپ سیار و همچنین مرکز واکسیناسیون اصلی در دفاتر شرکت‌های خدماتی این دو شهرک در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با مساعدت استاندار محترم، مقرر گردید تا در انجام واکسیناسیون، کلیه شاغلین بالای ۱۸ سال تحت پوشش واکسن قرار گیرند که با اجرای آن شاهد ارتقای ایمنی کارگران در برابر ویروس منحوس کرونا خواهیم بود.

اهلی عنوان کرد: البته برنامه‌ریزی‌ها برای واکسیناسیون شاغلان سایر شهرک‌های صنعتی استان نیز صورت پذیرفته که در اسرع وقت نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

وی ضمن تشکر از زحمات کادر درمان و مسؤولان شبکه بهداشت و درمان و کلیه عواملین دخیل در امر واکسیناسیون، از کلیه واحدهای صنعتی دعوت کرد تا با مشارکت در این امر مهم، آسیب‌های وارده در بخش کارگری را به حداقل برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار