رئیس مدیریت وبرنامه‌ریزی اردبیل:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از تامین اعتبار احداث پروژه‌های بزرگراهی در مناطق مختلف با هدف بهبود وضعیت جاده‌ای این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۹۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱ 06 September 2021

به گزارش «تابناک اردبیل»، داود شایقی در آئین شروع عملیات اجرایی قطعه اول راه اصلی کلور – درام اظهار کرد: منابع مالی ۷۵۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان برای تبدیل به بزرگراه از منابع ملی و ردیف بودجه سالانه قابل تامین است و سازمان برنامه و بودجه هم در این زمینه همکاری نزدیکی دارد.

وی بیان کرد: با افزایش ۲۰ برابری اعتبارات در حوزه راه‌سازی در چهار سال اخیر بیش از سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته تا توسعه بزرگراه‌ها در استان اردبیل رقم بخورد.

وی درباره تامین اعتبار لازم در پروژه کلور –درام در شهرستان خلخال گفت: بانک مسکن با تامین یک هزار میلیارد ریال اعتبار در اجرای این پروژه ورود کرده تا احداث این مسیر توسعه و شتاب بیشتری بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: برای احداث این مسیر علاوه بر یک هزار میلیارد ریال فاینانس بانک مسکن قرار است از محل منابع ملی جهش تولید و توازن نیز ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

شایقی اظهار کرد: در کنار تامین اعتبار لازم برای راه آهن اردبیل از سوی بانک ملی، برای بهسازی و توسعه بزرگراه اردبیل – سرچم هم بانک صادرات چهارهزار میلیارد ریال از سوی بانک صادرات اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح راه‌آهن اردبیل- میانه مطلوب است، افزود: تمام قطعات این پروژه فعال بوده و مشکلی در تامین اعتبار آن وجود ندارد و تلاش بر این است با تخصیص بموقع اعتبارات این پروژه در زمان مقرر به اتمام برسد.

وی از اختصاص بیش از پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه راه آهن اردبیل – میانه خبر داد و گفت: از این مبلغ یک هزار میلیارد ریال به صورت نقدی و چهار هزار میلیارد ریال دیگر هم به صورت اسناد خزانه پرداخت شده است.

شایقی فعالیت پروژه های عمرانی استان را یادآور شد و گفت:بیشتر پروژه‌های عمرانی در استان فعال بوده و با وجود کندی به لحاظ فصل کاری هیچ پروژه‌ای تعطیل نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار