مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با تامین زیرساخت‌ها در ۲ شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان نیر، حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان از افزایش چشمگیری برخوردار شد.
کد خبر: ۹۹۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 04 September 2021

محمد اهلی پیش‌ازظهر امروز در جریان بازدید از ناحیه صنعتی نیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تامین زیرساخت‌ها در ۲ شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان نیر، حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان از افزایش چشمگیری برخوردار شد به نحوی که برای تامین زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاران جدید، در تنگنا قرار داریم.

وی افزود: با تامین زیرساخت‌ها و امکانات لازم در ۲ شهرک شهرستان نیر، بیش از ۸۰ قرارداد با سرمایه‌گذاران در این ۲ شهرک منعقد گردیده است که با بهره‌برداری از طرح‌های در حال ساخت، روزهای روشنی برای صنعت این شهرستان ترسیم می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: شهرک تخصصی آب نیر یکی از بهترین و منحصر به فردترین شهرک‌های کشور بوده و زمینه تولیدات این شهرک بر مبنای تولید محصولات آب معدنی و نوشیدنی‌ها است که منبع آب تامین‌شده برای این شهرک از چشمه گورگور سبلان بوده که با امتداد لوله‌گذاری انجام شده است.

تلاش برای رفع مشکلات و کمبودها در شهرک‌های صنعتی

اهلی ناحیه صنعتی نیر را نیز یکی از نواحی صنعتی موفق استان اردبیل برشمرد و بیان کرد: این ناحیه در کنارگذر اردبیل به تبریز قرار دارد که امیدواریم با طرح توسعه این ناحیه، جوابگوی سرمایه‌گذاران جدید در شهرستان نیر باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم و جدی این شرکت، توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی است که امیدواریم با حمایت مدیران استانی، به این هدف مهم دست یابیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تلاش می‌شود مشکلات و کمبودها در شهرک‌های صنعتی مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار