رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: واژگونی یک دستگاه خودری پژو ۴۰۵ در جاده گردشگری سرعین - آلوارس موجب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۶ نفر از سرنشینان این خودرو شد.
کد خبر: ۹۹۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 02 September 2021

سرهنگ سیدمحمد صفوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو که خانمی ۴۵ ساله بود به علت شدت جراحات وارده فوت کرد و مصدومان حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه این خودرو هفت سرنشین داشت، اظهارکرد: چهار نفر خانم ، ۲ بچه به همراه راننده مرد سرنشینان این خودرو بودند.

وی با اشاره به وضعیت مصدومان این حادثه رانندگی بیان کرد: پنج نفر از مصدومان حادثه به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند و یکی از خانم‌ها به علت شکستن دست و پا در بیمارستان بستری و تحت مداوا است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل علت این حادثه رانندگی را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده خودرو پژو ۴۰۵ ذکرکرد.

سرهنگ صفوی از رانندگان خواست به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

به گزارش ایرنا، شهر گردشگری سرعین در۲۷ کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.

این شهر با داشتن ده‌ها مجتمع آب درمانی ، پیست اسکی آلوارس و نیز دیگر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری ایران می‌باشد.

پیست اسکی آلوارس در ۱۲ کیلومتری روستای آلوارس و ۲۴ کیلومتری سرعین واقع شده و در تمام ایام سال پذیرای گردشگران و علاقه‌مندان به ورزش اسکی در این منطقه است.

مجموعه فرهنگی ، توریستی و ورزشی آلوارس در یکی از زیباترین نقاط استان از لحاظ گردشگری و در دامنه‌های مرتفع و زیبای سبلان واقع شده و بزرگترین پیست اسکی از لحاظ وسعت در ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار