امام جمعه پارس آباد مغان به همراه سرپرست شهرداری این شهرستان و همچنین فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در جهت بررسی روند واکسیناسیون کویید ۱۹ از درمانگاه خاتم الانبیا پارس آباد بازدید کرد.
کد خبر: ۹۹۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 01 September 2021

به گزارش خبرنگار  «تابناک اردبیل»، امام جمعه پارس آباد مغان "حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی" به همراه مهندس شاپور کریمی سرپرست شهرداری و جناب سرهنگ نوری فرمانده سپاه پارس آباد در جهت روند واکسیناسیون کویید ۱۹ از مرکز تجمیعی خاتم الانبیا پارس آباد بازدید کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن تقدیر و تشکر از کادر زحمتکش درمان ؛ اظهار کرد: امروز همزمان با تمام جوامع بشری در سطح بین الملل مردم ایران نیز درگیر تنور داغ ویروس منحوس کرونا هستند. لذا در همین جهت ؛ کادر درمان و پزشکی در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا به عنوان مدافعان سلامت جان فشانی میکنند.

وی در ادامه گفت: تمام اقشار مختلف مردم باید اولویت اول مسائل این روزهای زندگیشان ؛ رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ؛ استفاده از ماسک و ضد عفونی کننده ؛ فاصله گزاری اجتماعی و دوری از تجمعات بی جا باشد. باید حال و هوای کادر درمان را درک کنیم و با رعایت از این قبیل مسائل ؛ به کمک قطع شدن زنجیره این ویروس منحوس بیاییم.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: مرکز تجمیعی خاتم الانبیا که به همین منظور و در جهت تسریع در امر واکسیناسیون کویید۱۹ در اختیار کادر درمان و پزشکی شبکه بهداشت و درمان پارس آباد قرار گرفته است ؛ نشانگر اتحاد و همدلی مجموعه های فرهنگی مذهبی و فرهنگی اجتماعی با مسئولین پزشکی و درمانی در این منطقه می‌باشد.
امام جمعه پارس آباد افزود: ضمن قدردانی از سپاه ناحیه پارس آباد به منظور قرار دادن درمانگاه خاتم الانبیا بسیج این شهرستان در اختیار شبکه بهداشت و درمان ؛ از همه افراد واجد شرایط درخواست دارم تا در سریعترین زمان ممکن در این مرکز تجمیعی حضور یافته و در جهت واکسینه شدن اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار