مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۲۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۸۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 29 August 2021

به گزارش تابناک اردبیل، فرهاد سبحانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت سال‌جاری ۲۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مجموع اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در اختیار اهالی استان قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل عملیات زیرسازی و آسفالت معابر عمومی به مساحت بیش از ۱۳۲ هزار مترمربع از محل اعتبارات ملی و استانی، قیر اختصاصی( از محل بند ز تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۳۹۹) و مشارکت دهیاری‌ها در سطح روستاهای استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان داشت: در حوزه بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز ۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده است و از مجموع ۳ هزار مسکن‌ محرومین نیز تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برگه پایان کار دریافت نموده و به مرحله افتتاح رسیده است.

وی تصریح کرد: از محل اعتبارات حوادث نیز ۲ هزار و ۹۰ واحد تعمیری با اعتبار بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال و تعداد ۳۲۷ واحد احداثی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در سال‌جاری توسط این نهاد بازسازی شده‌اند.

سبحانی گفت: همچنین تهیه طرح هادی و بازنگری ۴۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و در اختیار مراجع ذی‌ربط قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار