معاون وزیر راه:
معاون وزیر راه گفت: برای ادامه کارهای اجرایی پروژه راه‌آهن اردبیل حدود ۱۲ هزار تن فولاد و ۱۰ هزار تن سیمان مورد نیاز است.
کد خبر: ۹۸۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 27 August 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، آخرین وضعیت پروژه راه آهن اردبیل صبح امروز در محل کارگاه پروژه ایستگاه راه‌آهن اردبیل با حضورمعاون وزیر راه و شهرسازی و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، نایب رئیس مجلس و استاندار اردبیل برگزار شد.

طبق گزارش ارائه شده در این نشست، ایستگاه تشکیلاتی اردبیل در مجموع 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زیرسازی کل مسیر راه‌آهن به میزان 60 درصد انجام گرفته و تعداد 62 دستگاه تونل در قالب 32 کیلومتر تونل و گالری در مسیر 175 کیلومتری اجرا شده که تاکنون 75 کیلومتر از کل مسیر ریل‌گذاری شده است.

پیشرفت90 درصدی پروژه راه آهن اردبیل

خیر اله خادمی در بازدید از محل ایستگاه تشکیلاتی راه‌آهن اردبیل، اظهار داشت: عملیات زیرسازی راه‌آهن میانه - اردبیل پیشرفت 90 درصدی دارد.

وی افزود: از ابتدای سال 99 تا کنون به طور متوسط هرماه 100 میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل اختصاص یافته است و زیرسازی کل مسیر راه‌آهن میانه - اردبیل 90 درصد و ریل‌گذاری و روسازی پروژه نیز در مجموع 60 درصد پیشرفت داشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اذعان به اینکه برای ادامه کارهای اجرایی پروژه حدود 12 هزار تن فولاد و 10 هزار تن سیمان مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: روزی 20 بونکر سیمان در کل پروژه مصرف می‌شود و ریل مورد نیاز از ذوب آهن اصفهان تامین می شود و هزینه تامین ریل مسیر باقیمانده نیز 370 میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار