نماینده مردم شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بیله سوار مرکز منطقه آزاد استان اردبیل شد.
کد خبر: ۹۸۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 24 August 2021

به گزارش تابناک اردبیل، عباس جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل ، از تصویب مصوبه مرکزیت منطقه آزاد بنام شهرستان بیله سوار خبر داد و اظهار داشت: دشت مغان و مردم شریف این خطه زرخیز مستحق بهترین موقعیت‌ها هستند و به شکرالله منطقه آزاد تجاری که از مطالبات دیرین این مردم و از ملزومات توسعه مغان بود بالاخره به تصویب نهایی رسید.

وی با بیان اینکه اجرای منطقه آزاد تجاری در حال حاضر به عنوان یک اولویت برای توسعه اقتصادی است، گفت: به همین منظور درصدد هستیم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به اهداف توسعه‌ای استان جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

نماینده مردم شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی یکی از مطالبات اصلی مردم استان اردبیل بوده و با توجه به اینکه استان ما از استان‌های توسعه نیافته کشوربوده امیدواریم با تصویب این لایحه در اشتغالزایی، جلوگیری از روند مهاجرت و محرومیت زدایی منطقه بسیار موثر واقع شود.

جهانگیرزاده تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم از ظرفیت اراضی حاصلخیز دشت مغان نهایت استفاده را ببریم و با رفع مشکلات و موانع موجود به تمامی اهداف خود دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار