رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سودجویی‌های عده ای و افزایش خودسرانه قیمت مانع عرضه بهتر محصول سیمان به بازار شده بود که با دستگیری متخلفان التهاب بازار سیمان کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۸۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 22 August 2021

رامین صادقی امروز در بازدید از فعالیت کارخانه سیمان اردبیل افزود: با کاهش قطعی‌های برق در واحدهای تولیدی و صنعتی و برقراری برق پایدار، تولیدات کارخانه سیمان تا صد درصد ظرفیت در سه شیفت کاری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با تأمین نیاز بازار و جلوگیری از التهابات کذایی و سودجویی و دلال‌بازی عده‌ای، سعی شده تا بازار سیمان به وضعیت تعادل رسیده و از افزایش قیمت در عرضه این محصول جلوگیری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در کنار اقدامات مناسب عرضه و تقاضا در این شرایط با همکاری تعزیرات حکومتی نسبت به کشف سیمان احتکار شده در برخی از مجموعه‌ها و واحدهای عرضه‌کننده برنامه‌ریزی شده تا جلوی این کار گرفته شود.

صادقی از کشف 60 تن سیمان احتکار شده در پارس‌آباد از سه واحد عرضه این محصول خبر داد و افزود: تمامی متخلفان در این زمینه دستگیر و با پرونده تشکیل شده تحویل تعزیرات شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تخلف این واحدها در احتکار 60 تن سیمان بیش از 100 میلیون تومان بوده که با حجم انبوهی از انباشت محصول سعی کرده بودند تا به نابسامانی بازار و عرضه دامن بزنند که با اطلاع مردم از طریق سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت متخلفان و محتکران دستگیر شدند.

صادقی اضافه کرد: باید همه عرضه‌کنندگان سیمان و نمایندگی‌های مجاز باید میزان دریافت و عرضه روزانه سیمان خود را گزارش کنند تا در فرآیند عرضه به بازار خللی به وجود نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار