۵۹ تخت آی سی یو به تخت‌های بخش کرونا در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) اردبیل افزوده شد.
کد خبر: ۹۸۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 21 August 2021

استاندار اردبیل گفت: ۱۲ تخت از این تعداد برای استقرار در بیمارستان امام رضا (ع) و ۴۷ تخت در بیمارستان امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است و توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین شده است.
اکبر بهنامجو بیان کرد: همچنین سامانه سیار ۶۴ تختی از طریق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدت سه روز تهیه می‌شود و چنانچه میزان بستری‌ها در استان افزایش یابد نسبت به استقرار سامانه در محل‌های پیش‌بینی شده اقدام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه وضعیت پیک پنجم کرونا در استان اسف‌بار است، اظهار کرد: استانداری نسبت به ایجاد زیرساخت‌های سامانه سیار اقدام می‌کند و در اسرع وقت یک دستگاه اکسیژن ساز سیار نیز از طریق نیروی زمینی سپاه استان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در آن مستقر می‌شود.
بهنامجو گفت: استقرار ژنراتور سیار از طریق سپاه پاسداران در دستور کار قرار دارد و دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به پشتیبانی عمومی و تخصصی از نیرو‌های اعزامی (کادر درمان) نیروی زمینی سپاه اقدام می‌کند.
هم اکنون ۸۵۴ بیمار کووید.۱۹در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۰۴ نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار