رئیس ستاد دیه استان اردبیل گفت: امسال با همکاری مردم و خیرین زمینه آزادی ۳۵۰ زندانی جرایم مالی و غیرعمد در این استان فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ 24 July 2021

کریم‌الله محبوبی روز شنبه با بیان اینکه پارسال بیش از ۳۷ میلیارد ریال توسط مردم و خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های استان اردبیل جمع‌آوری شد، افزود: سال گذشته با کمک خیرین، دستگاه قضایی، تسهیلات بانکی و گذشت شاکیان در مجموع ۴۱۷ تن از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های این استان آزاد شدند.

وی اظهارکرد: امسال نیز تلاش می‌شود با جمع‌آوری ۶۰ میلیارد ریال زمینه آزادی ۳۵۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های استان اردبیل فراهم شود.

وی با بیان اینکه در چهار ماه سال جاری مردم و خیرین ۳۶ میلیارد ریال به ستاد دیه استان اردبیل کمک کردند، اضافه کرد: امسال تاکنون بیش ۸۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های این استان آزاد شدند.

وی افزود: در ایام کرونایی برغم شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، خیرین استان در این امر خداپسندانه مشارکت خوبی دارند به طوری که آمار زندانیان آزاد شده جرایم غیرعمدی و مالی در استان اردبیل نسبت به سایر مناطق کشور بیشتر است.

او با اشاره به برگزاری جشن گلریزان به همت گروه هنری محسن چاووشی و جمع‌آوری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی مردم و خیرین برای آزادی ۱۴ زندانی جرایم غیرعمدی و مالی در استان اردبیل ادامه داد: همزمان با عید غدیر خم و ولادت حضرت امام علی‌النقی (ع) جشن آزادی زندانیان با کمک قشر کارمندان و پرسنل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار و ۲۵ زندانی جرایم غیرعمد و مالی آزاد خواهد شد.

رئیس ستاد دیه استان اردبیل از اجرای پویش نذر هشتم در استان اردبیل خبرداد و گفت: هر ماه این پویش به عشق امام رضا (ع) در استان برگزار می‌شود تا در هشتم هر ماه هشت نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان برگردند.

محبوبی افزود: برای ششمین سال متوالی همایش جامعه حسینیان در دارالارشاد اردبیل برگزار خواهد شد تا در کنار عزاداری ماه محرم، با همکاری ستاد دیه و نهادهایی مانند کمیته امداد، سپاه و بسیج کمک‌های مردمی و خیرین در ماه محرم جمع‌آوری و زمینه آزادی زندانیان معسر فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار